ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی احمد جنتی

آب سربالا می رود و کدخدائی هم

آواز ریاست جمهوری می خواند!

 
 
 
 
 

 

در جمهوری اسلامی اغلب مقامات در باره مسائلی که درحوزه مسئولیت آنها نیست و هیچ ارتباطی هم به آنها ندارد اظهار نظر می فرمایند. از امام جمعه ها تا فرماندهان سپاه و اخیرا فرماندهان ارتش نیز به آنها اضافه شده اند.

تا اینجا معمول شده بود و مردم عادت کرده بودند اما از مدتی پیش سخنگوی شورای نگهبان نیز وارد معرکه شده و درباره هر مسئله ای اظهار نظر می فرماید جز در باره انتقادهائی که مردم به شورای نگهبان دارند. اظهار نظرهای کدخدائی سخنگوی شورای نگهبان به گونه ای شده که کم کم می تواند به این نتیجه رسید که ایشان هم هوس رئیس جمهور شدن کرده و لابد به حمایت احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز امید بسیار بسته است.

روز گذشته ایشان درباره اختلافات تاریخی ایران و انگلیس اظهار نظر فرمود و پس از ایراد حقوقی به حکم یک دادگاه در انگلستان درباره خرید تانکهای چیفتن توسط شاه و تحویل ندادن آنها بدلیل انقلاب ؛  گفت:

اختلاف ایران و انگلیس بر سر قرارداد خرید تانک‌های چیفتن که چهار دهه سابقه دارد، با این حکم وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد چرا که بر اساس حکم دادگاه انگلستان، رقمی که طرف انگلیسی به عنوان ضرر و زیان به ایران بدهکار است باید دوباره محاسبه شود. حل اختلاف دو کشور بر سر معامله تانک‌های چیفتن، به بازنگری و توافق تازه‌ای نیاز خواهد داشت.

کداخدائی اینها را گفت که درباره ماجرای نفتکش ها هم اظهار نظر کند. کرد و گفت:

ظاهراً انگلستان پس از راهزنی دریایی اخیر، به راهزنی حقوقی روی آورده و در صدد است پول مردم ایران را بالا بکشد!

یکنفر از ایشان نپرسید که مسئولیت شما برای این اظهار نظر و ادعا چیست؟ رئیس جمهوری، رئیس مجلسی، رئیس قوه قضائیه ای، مسئول وصول مطالبات ایران از کشورهای خارجی؟ آخه به تو چه که مثل نخود آش هر روز به یک بهانه می پری وسط و مصاحبه می کنی؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: