ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 13 مرداد

ایران بسرعت آماده

احتمال حمله هوائی می شود!

 
 
 

 

در روزهای گذشته، با سرعتی کم نظیر، چند سامانه جنگ الکترونیک از روسیه به ایران منتقل شده است. گفته می شود این سامانه ها با هدف جنگ الکترونیک "پی 330 ژ" وارد ایران شده و مراکز استقرار آنها از محرمانه ترین اخبار نظامی اعلام شده است.

به این سامان "ژیتل" هم گفته می شود و کار آن ایجاد پارازیت روی ماهواره های هدایت کننده موشک و پهپادهای نظامی است. این سامانه را وزارت دفاع جمهوری اسلامی در ابتدای سال جاری میلادی از روسیه خرید اما انتقال آن به ایران قرار نبود با این سرعت انجام شود. این سرعت انتقال نشان دهنده نزدیک بودن احتمالی حمله هوائی به ایران است و تصمیم روسیه برای سرعت بخشیدن به این انتقال نیز میتواند تابع اطلاعاتی باشد که آنها از چنین حمله ای دارند و یا آن را پیش بینی کرده اند. ظاهرا ایران به کمک روسیه می خواهد کانال های ارتباطی و مخابراتی ناوگانهای امریکا و انگلیس در تنگه هرمز را مختل کند.

هفته گذشته فرمانده پدافند هوائی جمهوری اسلامی در یک مصاحبه خبری فاش ساخت که رهبر جمهوری اسلامی نسبت به خطرات هوائی هشدار داده و از همه قوای نظامی ایران خواسته که پدافند هوائی را تقویت کنند. انتقال  سامانه جنگ الکترونیک از روسیه به ایران نیز قطعا در ارتباط با همان نکاتی است که فرمانده پدافند هوائی در مصاحبه خود به آن اشاره کرده است.

این اخبار نه درایران منتشر می شود و نه به آن پوششی داده می شود تا مردم نسبت به خطرات احتمالی حداقل آمادگی ذهنی داشته باشند. بی خبر نگهداشتن مردم با هدف باصطلاح جلوگیری از تشویش اذهان عمومی صورت می گیرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: