ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با 1000 شماره تیراژ و 100 شماره فروش

روی پرده وطن امروز

پشت پرده اکثر روزنامه هاست!

 
 
 
 
 

 

آنچه می خوانید پشت پرده بسیاری از روزنامه های هتاک، مخالف دولت، طرفدار جنگ و تحریم و حاکمیت امنیتی برکشور است. این شرح را اصلاحات پرس درباره تعطیلی روزنامه وطن امروز نوشته است:

روزنامه ۱۰ ساله وطن امروز که تیراژ آن ۱۰۰۰ نسخه و فروش آن ۱۰۰ نسخه بود، برای انتخابات مجلس آماده می‌شود و تعطیلی اش موقتی است.

وطن امروز در این مدت به لحاظ مالی حامی های رایگان خود را از دست داده حتی مهرداد بذرپاش، از گردانندگان اصلی این روزنامه نیز نتوانست مدیرعامل همراه اول بشود و وعده همراهی مالی روزنامه را عملی نکرد.

همچنین بعد از رفتن آملی لاریجانی از قوه قضائیه، تیم ابراهیم رئیسی زیر بار 4 صفحه آگهی دائمی و انحصاری به این روزنامه نرفت و این ضربه دیگری به این رسانه تندرو بود. از طرفی چندی پیش ساختمان این روزنامه که مالکیت آن با اوقاف است با اعتراض مردم در شبکه‌های اجتماعی (به دلیل تصاحب رایگان) از وطن امروز پس گرفته شد.

مشخص است وقتی قرار باشد روزنامه‌ای بدون این دوپینگ ها سرپا باشد، عرضه و تقاضا تعیین کننده است و قطعا وطن امروز با کمتر از 100 نسخه فروش نمی‌تواند هزینه‌های میلیاردی اش را تامین کند.

یعنی این روزنامه عملا 3 ماه بدون حمایت ویژه توانست زنده بماند!

 وطن امروز در اولین سال تولد، از دولت احمدی نژاد علاوه بر ساختمان رایگان، یک میلیارد تومان(دلار هزار تومانی) یارانه گرفت!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: