ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 مرداد

شایعاتی که ریشه در واقعیات

و عمق فساد حکومتی دارد

 
 
 

 

 

بدنبال بازداشت اکبر طبری معاون اجرائی صادق لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس کنونی مجمع مصلحت نظام باتهام اختلاس، رشوه گیری و زمین خواری، انواع خبرها درباره خود لاریجانی منتشر شده و می شود که ما بدلیل نداشتن اطلاع تائید شده درباره صحت آنها از انتشار آنها پرهیز داشته ایم. از جمله پناهنده شدن و یا کوچ کردن صادق لاریجانی به نجف که رئیس دفتر مجمع آن را تکذیب کرده است. و یا انتشار متن استعفا نامه وی خطاب به رهبر جمهوری اسلامی توام با ستایش از خدمات اکبر طبری. ما از انتشار این نامه نیز که تلاش شده متن آن سبک و سیاق آخوندی داشته باشد به این دلیل که در صحت آن تردید جدی داریم خودداری کرده ایم. از روز گذشته این خبر تائید نشده وسیعا منتشر شده که اکبر طبری در زندان سکته کرده است!

همه این اخبار می تواند برای فضا سازی جهت اقدامات عملی و امنیتی جمهوری اسلامی منتشر شده باشد. در این پخش اخبار میتواند این هدف نیز دنبال شود که اخبار درست و صحیح را هم مردم شایعه دانسته و باور نکنند.

همچنین گفته می شود «عباس جعفری دولت‌آبادی» دادستان انقلاب پیشین تهران و «مرتضی تورک» معاون وقت دادستان تهران نیز باتهام همدستی با اکبر طبری 24 ساعت در بازداشت بوده و سپس با وثیقه آزاد شده است.

این که چه تعداد و یا چه مقداری از اخبار و مطالبی که منتشر می شود واقعیت دارد و یا ندارد آنقدر اهمیت ندارد که اصل ماجرا اهمیت دارد. یعنی آلوده بودن تمام سران و نهادهای انتصابی و انتخابی به فساد و رشوه و اختلاس و جنایت و اگر نبود این آلودگی بر مبنای آن نیازی به جعل احتمالی اخبار و یا شایعه سازی های حکومتی نبود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: