ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرمانده قرارگاه "عمار" و برادر رئیس اطلاعات سپاه

به مرز اسرائیل رسیده ایم

باید از برجام خارج شویم! 
 
 

 

 

درحالیکه از هر سو، مستقیم و غیر مستقیم به جمهوری اسلامی می گویند دست به ماجراجوئی نظامی نزند و حرف های تبلیغاتی تحریک کننده ای که از آن بوی ماجراجوئی و بهانه سازی به امریکا و اسرائیل بر می خیزد نزنند، بار دیگر مهدی طائب رهبر گروه عمارون که حالا شده "قرارگاه عمار" روز گذشته خلاف این توصیه ها سخن گفت.

مهدی طائب برادر بزرگ حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه است و نفراتی که او در اختیار دارد متهم به دست داشتن در آتش زدن سفارت عربستان هستند. او روز گذشته گفت:

«به نقطه آخر مبارزه با دشمن نزدیک شده ایم و گام اول رسیدن به مرز اسرائیل و گام دوم رسیدن به قدس است. بعد از ۴۰ سال ایران به مرز اسرائیل رسیده است در حالی که ۴۰ سال پیش هیچ نداشتیم و اکنون به اینجا رسیده ایم. الان وقت مذاکره نیست چون ما بار آمادگی ظهور امام زمان(عج) را برداشته ایم.  گام به گام از برجام خارج می شویم تا ثابت کنیم ایران به عهد خود وفا کرد و آنها عمل نکردند.» (گزارش خبرگزاری ایرنا)

این سخنان و وعده خروج از برجام را مقایسه کنید با سخنان روی گذشته جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به انگلستان سفر کرده است تا عمیق تر به این نتیجه برسید که کسانی در داخل کشور همسو با کاخ سفید عمل می کنند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: