ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت اول تیرماه

آماده باش نظامی ایران را

عده ای باور نکرده بودند!

 
 
 
 
 

 

ورود پهپاد امریکائی به حریم هوائی ایران و سرنگون شدن آن با شلیک موشک از خاک ایران و همچنین اعلام آماده باش کاخ سفید به نیروی دریائی و کشتی ها و جنگنده ها برای حمله به ایران در ساعت 7 شب پنجشنبه به وقت ایران، همگی تائید کننده آن خبری بود که در پیک نت سه شنبه 28 خرداد منتشر شد. در آن خبر که متن آن را می خوانید پیک نت خبر داد که در ایران آماده باش نظامی و بویژه موشکی درجه اول صادر شده است. شاید هنوز تا زمان سرنگون شدن پهپاد امریکائی و اعلام خبر آماده شدن امریکا برای حمله نظامی به ایران، عده ای انتشار خبر آماده باش نظامی درایران را چندان جدی تلقی نکرده بودند اما وقوع رویدادهای پس از 28 خرداد ماه نشان داد که خبردریافتی پیک نت بسیار دقیق و معتبر بوده است.

اکنون نیز با آنکه ترامپ و کاخ سفید اعلام کرده اند مسئله حمله به ایران فعلا منتفی شده، خطر همچنان رو به تشدید است و امریکا متوسل به ترفند تازه ای شده است. کاخ سفید سقوط پهپاد خود را بهانه شکایت از ایران به شورای امنیت سازمان ملل کرده تا افکار عمومی را آماده اقدام نظامی علیه ایران کند. این مهم نیست شورای امنیت به شکایت کاخ سفید رای مثبت می دهد یا منفی، مهم آنست که امریکا سعی می کند بگوید که راه های قانونی و بین المللی را علیه ایران رفته بود و در پایان این راه دست به اقدام نظامی زد. فرمانده کل سپاه در سخنرانی روز پنجشنبه خود در برابر فرماندهان سپاه تقریبا آماده باش نظامی را رسمیت بخشید و گفت "ما طالب جنگ نیستیم اما آماده جنگ هستیم!"

در این میان، پاسخ پوتین به یک سئوال در برنامه سالانه پاسخ به سئوالات مردم روسیه که در همین شماره پیک نت آن را می خوانید نیز نشان داد که روسیه بشدت نگران حمله به ایران است و نسبت به آن نه تنها هشدار داده بلکه به نوعی آماده کمک به دفاع ایران از خود نیز شده است. حتی صحبت از تحویل سامانه موشکی اس 400 است که خبر آن را هم در همین شماره پیک نت می خوانید.

روزگذشته از چند شهر ایران اخبار وگزارش هائی دریافت داشتیم مبنی بر نگرانی مردم از آغاز جنگ. مردم از راه های مختلف اخبار را دنبال می کنند و آن را میان خود مبادله می کنند. در همین گزارش ها و بعنوان اخباری که مردم دهان به دهان برای هم نقل می کنند، به خبرهائی اشاره شد که خود ما نیز با تاخیر بدست آوردیم. منابع خبری مردم رسانه های داخلی بویژه صدا و سیما نیست بلکه گفته می شود دو سایت اسپوتنیک و برنامه فارسی وابسته به تلویزیون چین از منانع خبری جدی مردم شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول تیر

 
 

اشتراک گذاری: