ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

3 سال اطلاعات موشکی ایران را به امریکا میداد

سرهنگ هوا فضای سپاه

به جرم جاسوسی اعدام شد!

 
 
 
 
 

 

سرهنگ سپاه "جمال حاجی زواره " ۴۷ ساله که به اتهام جاسوسی برای سازمان اطلاعات آمریکا "سیا" در زندان بود اعدام شد. او سرهنگ هوافضای سپاه پاسداران بود و گفته می‌شود او تا زمان دستگیری در شهریور ۱۳۹۶ به مدت ۳ سال در ازای دریافت پول و گرفتن تابعیت آمریکا اطلاعات موشکی سپاه را به سازمان سیا می داده است.

همسر وی بنام  "لیلا تاجیک" نیز که به همراه او دستگیر شده بود  در دادگاه نظامی به ۱۵ سال زندان محکوم شد. او هم‌اکنون در زندان کچویی دوران محکومیت خود را طی می‌کند.

محاکمه و اعدام سرهنگ جمال حاجی زواره آشکار کرد که علاوه بر دادگاه ویژه روحانیت، یک دادگاه ویژه نظامی هم در جمهوری اسلامی تشکیل شده که رسما اعلام نمی شود. در این دادگاه نظامی های ارتش و سپاه محاکمه می شوند. روز گذشته وزیر دفاع که از سال 96 تاکنون در باره دستگیری حاجی زواره مهرسکوت بر لب زده بود، روز گذشته از اعدام حاجی زواره تشکر کرد! حتی همین اطلاعاتی که در بالا خواندید هم در خبراعدام حاجی زواره اعلام نشده است. همه چیز پشت درهای بسته طی شده و می شود و شاید در آینده اخبار اعدام شمار دیگری از فرماندهان سپاه در بخش های مختلف و از جمله اطلاعات سپاه به جرم جاسوسی اعدام شوند. در اوین یک بند ویژه برای زندانیانی وجود دارد که به جرم جاسوسی زندانی اند و کلید این زندان دراختیار بخش اطلاعات سپاه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 تیر

 
 

اشتراک گذاری: