ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی رئیس زندان های استان قم

80 در صد زندانبانان

مدرک تحصیلی بالای لیسانس دارند

 
 
 
 
 

 

زندان آینه جامعه است. انچه زیر پوست جامعه جریان دارد و پنهان است در زندان ها علنی. بر مبنای این شناخت، سخنرانی رئیس اداره کل زندان‌های استان قم و اطلاعاتی که درباره انبوه زندانیان در استان قم و آماری که درارتباط با کل زندانها و زندانبانان اعلام کرده خواندنی است. او گفته است:

در سال ۹۷ مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع شد که این مبلغ به همراه مبلغی که توسط ستاد دیه کشور پرداخت شد، ۱۰ میلیارد تومان از بدهی زندانیان تسویه شد که البته در این بین از طلبکاران دعوت شد تا کمی از مبلغ طلب خود را ببخشند و بخشی از پول هم آورده خانواده زندانیان بود، با این مبلغ ۲۹۷ نفر آزاد شدند که از این تعداد، ۱۰ نفر خانم بودند.

در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر در بخش آموزش شرکت کرده‌اند و تعداد ۶۷۰ نفر در بخش اشتغال مشغول هستند . هزار و ۱۲۵ نفر از زندانیان استان مشمول طرح عفو رهبری شدند که از این تعداد هزار و ۵۳۹ نفر آزاد شدند و ۵۸۶ نفر تخفیف در مجازات گرفته‌اند، در این طرح ۳۳ خانم مشمول عفو قرار گرفته‌اند. از کل زندانیان حدود ۳۰ درصد متهم و حدود ۶۹ درصد محکوم هستند. بیش از ۸۰ درصد زندانبان‌های کشور دارای مدرک تحصیلی بالای لیسانس هستند. (از زور بیکاری و زیر فشار تامین خرج خانواده حتی زندانبان می شوند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 تیر

 
 

اشتراک گذاری: