ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنای مذاکره آن نیست که ایشان میگوید

مغالطه و سفسطه رهبر

درباره مذاکره با امریکا

 
 
 
 
 

 

ایران از نادر کشورهائی است که فرد صاحب قدرت آن، یکطرفه سخن می گوید و برای خودش می برد و می دوزد. این یک شیوه مرسوم آخوندی است که سابقه تاریخی دارد، اما چنین شیوه ای که رسم مسجدی و منبری است می تواند رسم حکومتداری باشد؟ یعنی فرد صاحب قدرت هر چند روز یکبار به بهانه ای درباره همه مسائل داخلی و خارجی کشور صحبت کند و بعد هم به پا خاسته و برگردد به خانه اش! نه یکبار و دو بار و دهها بار که همیشه و نه یکسال و دو سال و 10 سال که بالای 30 سال.

آقای خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در دیدار با رئیس و مسئولان و کارکنان قوه قضائیه، پس از آن که برای نخستین بار اشاره به فساد در این قوه کرد، گفت:

«مذاکره یک فریب است بر سر آنچه که او میخواهد. اسلحه دست شما است و او جرئت نمیکند جلو بیاید؛ میگوید اسلحه را بینداز تا من بتوانم هر بلایی خواستم سرت بیاورم. مذاکره این است. اگر حرف او را قبول کنی پدرت درآمده، اگر هم قبول نکنی باز همین سر و صداها و دعواهای حقوق بشری خواهد بود. ...»

1- چه کسی گفته که ایران بر سر آنچه که ترامپ می گوید باید مذاکره کند؟

2- چه کسی گفته معنای مذاکره اینست که ایران اسلحه اش که همان موشک است کنار و زمین بگذارد؟

3- چرا ایران شرط برای امریکا جهت مذاکره اعلام نکند؟ از جمله بازگشت به برجام و لغو همه تحریم ها و ادامه مذاکرات در چارچوبی که در مذاکرات اتمی به برجام ختم شد.

4- این که امریکا ناقض حقوق بشر در خود امریکا و در جهان است، هیچ باری را از نقض حقوق بشر در ایران کم نمی کند. بجای تکرار نقض حقوق بشر توسط امریکا که همه جهان از آن مطلع است، جلوی نقض حقوق بشر در ایران را بگیرید. همین فیلم اخیر مربوط به دستگیری یک دختر جوان توسط نیروی انتظامی و صدها نمونه از رفتاری که در زندانها می شود و یا همین بازداشت اخیر "ابوالفضل قدیانی" از رهبران سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و نمونه های پرشمار دیگر، از جمله آنچه که بر سر امثال نسرین ستوده در زندان آمده و می آید نقض حقوق بشر نیست؟ انداختن زندانی سیاسی جوان در سلول زندانیان جنایتکار در زندان فشافویه و قتل او نقض حقوق بشر نیست؟ شما جلوی این نقض حقوق بشرها را بگیرید، امریکا را که همه میدانند درجهان چه می کند و نیازی به خطبه خوانی درباره آن در برابر کارکنان قوه قضائیه ای که خود فاسد ترین قوه است نیست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 تیر

 
 

اشتراک گذاری: