ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفته های صفائی فراهانی و شکوری راد

برای مردم حتی واقعیات هم

دیگر اهمیت گذشته را ندارد

 
 
 
 
 

 

حسن روحانی بدلائل آشکار و پنهان (شاید برای آن که هم سرنوشت با هاشمی رفسنجانی نشود) نمی گوید چگونه دست و پایش را در بیت رهبری بسته اند. شاید هم در بیت رهبری به او گفته اند که مواظب باش که هاشمی نشوی!

خطاب به رهبر می گوید که برای عبور از بحران کنونی نیازمند اختیارات است. اما هنوز مرکب این جمله او در روزنامه خشک نشده که حمله به او شروع می شود که میخواهی دیکتاتوری کنی؟ او درحقیقت می گوید که اختیارات ریاست جمهوری را طبق قانون اساسی مراعات کنید و رهبر کمک کند که قانون اساسی مراعات شود. این ماجرا از همان دوران بحث های تشکیل اولین کابینه مطرح بود و هنوز هم هست. نباید حتی در حد معاون وزیر از کسانی دعوت به کار می کرد که گمان همکاری و یا علاقه به میرحسین موسوی داشته اند و یا با هاشمی رفسنجانی نشست و برخاست داشته اند.

بنابراین سخنان روز گذشته محسن صفائی فراهانی در مصاحبه با خبر آنلاین که گفته است:

قوه مجریه طبق قانون اساسی بیشتر از ۲۵ درصد اختیارات ندارد و به اندازه همان هم باید توقع داشت." حرف عجیبی نزده است. تقریبا عین همین جمله را دکتر شکوری راد که بعد از منحله اعلام شدن جبهه مشارکت، حزب اتحاد ملت را با همان نگرش جبهه مشارکت بنیانگذاری کرده زده و گفته است "روحانی برای گزینش وزرا هم خیلی اختیار ندارد!"

البته محسن صفائی فراهانی در مصاحبه با خبرآنلاین نکات دیگری را هم گفته، از جمله این که

« در ایران دو تا تار موی خانم ها بیرون بیاید یک عالم مسئله در کشور ایجاد می کنند ولی توجه نمی کنند که واقعا چرا خانم ریاضیدانی که استاد ریاضی جهان می شود از ایران مهاجرت می کند؟ اگر واقعا شرایط تغییر نکند بنده خودم در انتخابات مجلس رای نخواهم داد. »

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 تیر

 
 

اشتراک گذاری: