ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرشاد مومنی

انحراف در ج. اسلامی

از کشته شدن بهشتی آغاز شد 
 
 
 
 

 

فرشاد مومنی استاد دانشگاه و اقتصاددان است و از یاران قدیمی میرحسین موسوی. از اولین های حلقه حزب جمهوری اسلامی بود و بسیار اتفاقی گرفتار انفجار مرگبار حزب جمهوری اسلامی نشد.

روز انفجار حزب به دلیل سردرد شدید به خانه می رود و خودش می گوید: کلاهی عامل اجرای انفجار  ۴۰ دقیقه روی من وقت گذاشت و گفت با وجود اینکه حالت اینقدر خراب است، جلسه امشب آنقدر مهم و جذاب هست که اگر نیایید خیلی نکات را از دست می‌دهید.

در تازه ترین مصاحبه ای که کرده می گوید:

من با اینکه خودم در دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی بودم و با بسیاری از استادان ممتاز علوم سیاسی آشنایی داشته و دارم تا به امروز در ایران به کسی برنخورده ام که به اندازه شهید بهشتی در مورد انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر و مشروطیت آن احاطه تحلیلی را داشته باشد که ایشان داشت.

من می‌خواهم این ادعا را بکنم که از نظر من بحران در جمهوری اسلامی از هر زاویه‌ای که نگاه کنید، به دلیل عدول از برنامه شهید بهشتی است. من توصیه می‌کنم که حتما کتاب "بازگشت از بهشتی، بازگشت به بهشتی" آقای سروش محلاتی را مطالعه کنید. از نظر من این یکی از آثار منحصر به فردی است که در چهل سال گذشته در صورتبندی اینکه چرا جمهوری اسلامی به وضع کنونی در آمده را ارائه کرده است.- خبرآنلاین

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 تیر

 
 

اشتراک گذاری: