ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شکایت شورای نگهبان از صادقی

اتهام او فاش کردن ماجرای

رشوه گیری و تائید صلاحیت هاست 
 
 
 
 

 

شورای نگهبان از محمود صادقی نماینده مجلس و از جانبازان جنگ شکایت کرده است. این شکایت بر اساس سخنان وی درباره روند تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس صورت گرفته است.

صادقی برخی اطلاعات وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از مرتبطان یا کسانی که ادعای ارتباط با اعضای شورای نگهبان را دارند برای تایید صلاحیت از نامزدهای انتخابات درخواست پرداخت پول کرده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان در تائید شکایت از وی گفته که چرا او این مسئله را رسانه ای کرده و مستنداتش را دراختیار ما نگذاشته ؟ یعنی چرا دنبه را دست گربه نداده است!

صادقی گفته که من برای انتخابات بعدی هشدار دادم و پیش از طرح موضوع به صورت علنی، آن را به صورت حضوری و مستقیم و حتی به صورت غیر مستقیم با آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در میان گذاشته بودم .

من در واکنش به صحبت‌های آیت الله جنتی که سخن از نفوذ پولدارها در مجلس گفته بود، در توییتی  نوشتم که این موضوع یک طرف دیگر هم دارد که همان پرداخت پول برای تائید صلاحیت است.

برای اولین بار می‌خواهم اعلام کنم که حتی عده‌ای از افراد می‌گفتند که ما را حضوری دعوت می‌کردند و به صورت حضوری به ما پیشنهاد پول می‌دادند. یکی از جاهایی که این افراد را دعوت می‌کردند مسجد سید عزیزالله در بازار تهران بوده است.

افراد زیادی هستند که می‌خواهند حرف بزنند، اما از ترس اینکه مشکلی برای آنها پیش بیاید، کمتر ریسک می‌کنند.

 5 نفر را به عنوان شاهد معرفی کرده ام. یکی از شهود می‌گفت که از من 100 میلیون تومان برای تایید صلاحیت خواستند. دیگری می گفت ابتدا به من پیشنهاد 2 میلیارد تومانی دادند، اما بعد به 500 میلیون تومان راضی شدند. یک نفر دیگر هم می گفت که من را به مسجد سیدعزیز الله دعوت کردند و به من پیشنهاد 300 میلیون تومانی دادند تا تایید صلاحیت شوم. هر دوره کیفیت مجلس افت می‌کند. یکی از دلایل افت کیفیت مجلس اعمال نظارت شورای نگهبان است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 تیر

 
 

اشتراک گذاری: