ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جرات دارید فضا را باز کنید تا مردم حرف آخر را بزنند

علم الهدا هنوز در رویای

کودتای علیه روحانی است

 
 
 
 
 

 

سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که برای خود خواب رهبری دیده، در نماز جمعه این هفته ، پا را فراتر از حرف های جنجالی علیه دولت گذاشت و گفت: «اگر مسئولان توانایی مدیریت را ندارند، مردم به میدان بیایند!»

این همان تهدیدی است که در دیماه سال 96 در مشهد سازمان داده و عملی شد اما ناگهان تظاهراتی که علیه دولت و شخص روحانی ترتیب داده شده بود به ضد خود تبدیل شد. علم الهدا و دولت سایه که فکر کرده بودند اگر فضا را برای تظاهرات باز نگهدارند درتمام ایران علیه دولت تظاهرات شده و کار به برکناری روحانی خواهد انجامید، ناگهان با تظاهرات در یکصد شهر ایران علیه کل نظام و شخص رهبر روبرو شدند. یعنی وسیع ترین و گسترده ترین تظاهرات ضد نظام که هنوز شمار زیادی از دستگیر شدگان آن – از جمله دانشجویان- در زندان اند.

آن تظاهرات سرکوب شد و شورای عالی امنیت ملی پس از بررسی اسناد و شواهد شخص علم الهدا را متهم اصلی ماجرا تشخیص داد و سرلشگر شمخانی دبیر شورای امنیت ملی نظر این شورا را تلفنی به علم الهدا ابلاغ کرد و از او نیز خواست تا برای توضیحات به جلسه شورا بیآید. علم الهدا ابتدا گفت که من اصلا در روز تظاهرات علیه روحانی در مشهد نبوده و به اطراف مشهد رفته بوده و بعدها به تهران سفر کرده و به دیدار رهبر رفت که معلوم نیست چه گفت و چه شنید. او به مشهد بازگشت و با اطلاع از انتقال دامادش "ابراهیم رئیسی" به تهران و قرار گرفتن در راس قوه قضائیه، خود را آماده حکم تولیت آستانقدس رضوی کرد. رویائی که تحقق نیافت و حجت الاسلام مروی این حکم را گرفت و از تهران به مشهد رفت.

این نکاتی است که تمام محافل سیاسی و مطبوعاتی از آن اطلاع دارند و پوشیده نیست. علم الهدا هنوز هم دست بردار نیست. او که از حامیان سرسخت احمدی نژاد و کودتای 88 علیه میرحسین موسوی بود در تظاهرات حکومتی معروف به تظاهرات ساندیسی "9 دی" سخنران اصلی شد. از مشهد با هواپیما به تهران آمد و در آن تظاهرات سخنرانی کرد و معترضان به کودتا را مشتی گاو و گوساله خطاب کرد. گردانندگان و سازماندهندگان تظاهرات 9 دیماه از آن تاریخ یک روزنامه با همین نام و با سیاست علیه موسوی و حالا علیه روحانی منتشر می کنند.

این مرور لازم بود تا هم علم الهدا بداند که بارانی نیامده که ترک ها جمع شود و بام چکه نکند و هم کسانی که حافظه ای ضعیف دارند دوباره گذشته را مرور کنند.

علم الهدا تصور کرده حالا که تحریم ها تشدید شده و امریکا زیر برجام زده و دولت زیر فشار اقتصادی است و مردم  ناراضی از وضع موجود، می توان آن رویای کودتائی سال 96 را دوباره اجرا کرد! مردم یکبار در دیماه 96 به میدان آمدند، جرات دارید بار دیگر فضا را باز کنید تا مردم به میدان بیایند و تکلیف را روشن کنند. نه با روحانی که با کل نظام.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: