ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گره اصلی میان خامنه ای و موسوی همین است

"میرحسین" رفع حصر را

به شرط سکوت نمی پذیرد! 
 
 
 
 

 

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" گزارش داد که قرار است مراجع تقلید با رهبر جمهوری اسلامی درباره رفع حصر از موسوی و کروبی و خانم رهنورد صحبت کنند.

محسن رهامی (رئیس کمیته راهبردی اصلاحات) دراین باره گفته است: شخصاً جلساتی را با مراجع قم و بعضی بزرگان داشته‌ام و قرار شده آنها درباره رفع حصر با مسؤلین امر و مقام رهبری صحبت کنند، تا کنون هم پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

همانگونه که پیک نت تاکنون بارها در این باره نوشته، بزرگترین گره رفع حصر آنست که میرحسین موسوی نمی پذیرد که بصورت یک فرد عادی آزاد شود تا برود نانوانی سر کوچه نان بخرد و برگردد خانه. او که بسیار دقیق میداند تبدیل به یکی از چهره های تاریخ سیاسی ایران شده، سالهای حصر و محرومیت را تحمل نکرده که حالا برای خرید مایحتاج روزانه آزاد شود. او قطعا مصمم به اعلام نظراتش درباره همه مسائل جاری در کشور است، حتی اگر درباره انتخابات 88 و فاجعه دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد هم چیزی نگوید. از سوی دیگر رهبر جمهوری اسلامی که نقش اصلی را در بحران کنونی در ایران دارد و مصمم است که کسی روی حرف و نظرش حرفی نزند نمی تواند بیان نظرات میرحسین موسوی را تحمل کند. گره اصلی حصر اینجاست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 تیر

 
 

اشتراک گذاری: