ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خطابیه 68 تشکل دانشجوئی درباره مهدی حاجتی

اگر کسی از فساد نوشت

باید سر از زندان امنیتی در آورد؟

 
 
 
 
 

 

 تشکل‌ دانشجویی ایران خطابیه ای درباره حکم مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز نوشتند. در این خطابیه آمده است:

«نسل ما موظف است مادامی‌که مقابل دشمنان خارجی ایستاده است، در تلاش برای اصلاح رویه‌های قضایی و سایر اموری که عدالت اجتماعی را به خطر انداخته کم نگذارد».

این جمله بخشی از اظهارنظر توییتری مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در اعتراض به بازداشت دو تن از شهروندان بود که گویا بهانه‌ای شد برای محکوم کردن وی به فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی.

مهدی حاجتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، کسی که هرگز درگیر بده‌ بستان‌های سیاسی نشد و عملکرد وی چیزی جز مبارزه با فساد مالی و دفاع از حقوق شهروندی نبود، روز دوازدهم خرداد دستگیر و روانه زندان شد. او به‌عنوان نمایند‌ه شهر شیراز بارها و بارها مقابل بی‌قانونی ایستاد و با ارائه دلایل و شواهد متقن به مقابله با موارد پایمال شدن حقوق شهروندی و قوانین شهری پرداخت. مخالفت با طرح توسعه شاهچراغ در پی تخریب خانه‌های بافت تاریخی میراث فرهنگی توسط تولیت شاهچراغ، افشای پرونده نابودی باغات قصردشت، مقابله با ساخت سد تنگ سرخ که آسیبش برای شهر و مردم محرز است، عدم‌تغییر کاربری منفعت طلبانه و راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری ازجمله مواردی است که در این سال‌ها  او بدانها پرداخت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: