ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پاسخ مطهری و حسام الدین آشنا به تهیه کنندگان

اطلاعات سپاه

سریال "گاندو" را ساخته است

 
 
 
 
 

 

سازمان اطلاعات سپاه سریالی را بنام "گاندو" (گاندو به یک منزل آپارتمانی در یک برج می گویند) تهیه و صدا و سیما که مجتبی خامنه ای تولیت آن را برعهده دارد این سریال را پخش کرده است. هسته مرکزی این سریال اینست که عده ای نفوذی باعث مذاکره اتمی و در نهایت "برجام" شدند.

علی مطهری روز گذشته دراعتراض به این سریال، خیلی دقیق توضیح داد که نفوذ در کجا انجام می شود. او نوشت:

«سریال «گاندو» بر اساس پروژه نفوذ ساخته شده، در حالی که احتمال نفوذ در دولت پنهان به دلیل قدرت برتر آن بیشتر است. آمریکا، انگلیس و اسرائیل که معمولاً مبدأ ارسال نفوذی یا جاسوس هستند می‌دانند که معمولاً دولت‌ها در ایران قدرت تعیین کننده نیستند و قدرت تأثیرگذار در جای دیگری است؛ لذا احتمال نفوذ در نهاد‌های حکومتی و نیرو‌های مسلح بیشتر از احتمال نفوذ و جاسوسی در دولت است.

من این اقدامات را دنباله اقدامات کسانی می‌دانم که مصمم بودند برجام اجرا نشود و آنقدر کارشکنی کردند تا به هدف‌شان رسیدند و زمینه خروج ترامپ از برجام فراهم شد. اگر آن بخش از نظام مصمم به اجرای برجام بود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. امروز هم این افراد به جای آنکه رفتارشان را تغییر دهند همان راه را ادامه می‌دهند و توجهی به منافع ملی و آرمان‌های انقلاب ندارند.»

همزمان با اظهار نظر علی مطهری، حسام الدین آشنا مشاور روحانی نیز در توئیتی نوشت:

 «دولت نه اجازه و نه پول دارد که سریال بسازد.  صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد. گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوزها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 تیر

 
 

اشتراک گذاری: