ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفته می شود

اعدام سردار شریفی

قائم مقام سردار قالیباف

 
 
 
 
 

 

در روزهای اخیر که دسته بندی ها در داخل جبهه پراکنده اصولگرایان بیشتر و نمایان تر شد و جمنا به رهبری سردار ذوالقدر (نماینده سپاه در قوه قضائیه) در برابر جبهه پایداری به پدر خواندگی آیت الله مصباح یزدی قرار گرفته، ناگهان افشاگری درباره قالیباف آغاز شده است. او می خواست برای انتخابات مجلس و شاید انتخابات ریاست جمهوری بین این دو جناح مانور کند و چهره مستقل از خود نشان بدهد که پوست خربزه را گذاشتند زیر پایش.

در تازه ترین افشاگری درباره قالیباف که حالا روزنامه کیهان هم علیه او مقاله می نویسد، گفته می شود سردار عیسی شریفی قائم مقام قالیباف که به جرم جاسوسی در بازداشت اطلاعات سپاه بود اعدام شده است.او در اواخر خردادماه امسال توسط اطلاعات سپاه به جرم «جاسوسی برای کشور متخاصم» دستگیر شده بود.

عیسی شریفی پیش از آن که قائم مقام قالیباف شود، فرمانده قرارگاه بازسازی نيروی هوايی سپاه ، معاون لشگر ۱۴ امام حسین، معاونت پشتیبانی و لجستیک کل سپاه پاسداران و معاونت لجستیک نیروی انتظامی بود.

شریفی پس از برکناری قالیباف از شهرداری تهران از ایران خارج شد اما درارمنستان توسط اطلاعات سپاه ربوده شده و به ایران بازگردانده شد.

شريفی اخبار توانمندی هاي نيروی هوايی و موشكی سپاه را دراختیار رابطین خود که در تهران، بوشهر و جاسك دستگير شده اند قرار میداد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 تیر

 
 

اشتراک گذاری: