ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه 7 مشاورموسوی به روحانی

میرحسین موسوی را آزاد کنید

فرسوده شد در حصرخانگی!

 
 
 

 

 

 مشاور نام آشنای میرحسین موسوی در انتخابات 88 که فرزندان آیت الله بهشتی نیز در میان آنها هستند نامه ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی نوشته و از وی خواسته اند برای خاتمه حصر میرحسین همت بیشتری به خرج بدهد. یکی از امضا کنندگان دیگر  این نامه فرشاد مومنی اقتصاد دانی است که سه ماه پیش مبتکر یک نامه انتقادی نسبت به وضع اقتصادی کشور همراه با پیشنهادهائی نوشته و منتشر کردند و رهبر جمهوری اسلامی در یکی ازسخنرانی هایش این نامه را ستود اما از گفتن و ستودن فراتر نرفت و یا نتوانست برود!

نویسندگان نامه اخیر نوشته اند:

همان‌گونه که تصاویر منتشر شده عزیزان مظلوم و محصور ملت به روشنی نشان می‌دهد، فرسودگی جسمانی آنان و خصوصاً شخصیت گرانقدر و خدوم ملت ایران، جناب آقای مهندس میرحسین موسوی، روندی پرشتاب به‌خود گرفته است، به‌صورتی که ایشان بخش اعظم هفته گذشته را درگیر بیمارستان و مشکلات مرتبط با سلامتی خود بودند.

اینک که به تقدیر الهی در پی دادگاه نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی (محمد رضا خاتمی) گوشه‌ای از حقایق مستند حوادث سال ۸۸ و ستمی که بر انقلاب و جمهوری اسلامی رفته آشکار شده و به‌رغم تکاپوی متخلفان، در برابر قضاوت منصفانه عامه مردم قرار گرفته است، انتظار می‌رود جنابعالی به حکم وظیفة انسانی و قانونی و وفای به وعده‌های انتخاباتی خود برای رفع حصر از این وجدان‌های بیدار ملت، اقدامی مؤثر انجام دهید و نگذارید تداوم این ستم تاریخی بیش از این بر چهرة قانون و ارزش‌های جمهوری اسلامی خدشه وارد کند.

در شرایطی که کشور با سخت‌ترین فشارها و رویارویی‌های خارجی خویش مواجه است، چنین تلاشی یقیناً در جهت تقویت همدلی و انسجام داخلی، بیش از هر زمان دیگر به سود منافع ملی و اقتدار میهن عزیزمان ایران است.

و من الله توفیق

اردشیر امیرارجمند، قربان بهزادیان‌نژاد، علیرضا بهشتی‌شیرازی، علیرضا حسینی‌بهشتی، محمدرضا حسینی‌بهشتی، ابوالفضل فاتح، فرشاد مؤمنی


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 تیر

 
 

اشتراک گذاری: