ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در اجلاس مهم و محرمانه بیلدربرگ

پیش شرط امریکا برای

مذاکره با ایران حذف شد!

 
 
 
 
 

شصت و هفتمین اجلاس سالیانه گروه بیلدربرگ در روزهای ۳۰ مه تا ۲ ژوئن ۲۰۱۹ (پنجشنبه، ۹ خرداد تا یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۸) در شهر مونترو سوئیس برگزار شد.

بیلدربرگ کلوپی است که در سال ۱۹۵۴ در هتل بیلدربرگ هلند،‌ متعلق به خاندان روچیلد، تأسیس شد و از آن پس هر ساله اجلاس‌های خود را با حضور اعضای ثابت و میهمانان بلندپایه (بر اساس موضوعات در دست بررسی) به شکل کاملاً سری برگزارمی‌کند. رازداری اکید، حتی در اعلام اسامی شرکت‌کنندگان و موضوعات مورد بررسی، این نشست‌های سالیانه کاملا رعایت می شود.

در اجلاس ۲۰۱۹ بیلدربرگ جرد کوشنر، داماد و دستیار ترامپ  و پمپئو، وزیر خارجه آمریکا شرکت کردند. علاوه بر کوشنر و پمپئو حداقل دو مقام ارشد پنتاگون و دو عضو ارشد شورای امنیت ملی آمریکا نیز در این اجلاس حضور داشتند. همچنین نمایندگان بلندپایه دو غول انرژی (توتال و رویال داچ شل) و یک غول مالی "اچ‌اس‌بی‌سی"، بزرگ‌ترین مجتمع بانکی خصوصی جهان نیز در اجلاس فوق حضور داشتند. این ترکیب را ژنرال دیوید پترائوس، فرمانده پیشین ارتش آمریکا در منطقه و رئیس پیشین سیا، و شخص هنری کیسینجر، که سال‌هاست در مقام «شیخ» بیلدربرگ حضور دائم داشته، نشان داد که ایران از موضوعات اصلی ولی اعلام نشده اجلاس ۲۰۱۹ بیلدربرگ بوده است.

آنچه این فرضیه را تقویت می‌کند اعلام نظر پمپئو در روز پایانی اجلاس (یکشنبه، ۲ ژوئن، ۱۲ خرداد) بود که طی آن اعلام کرد آمریکا آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: