ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انتشار هرخبری در باره نجفی ممنوع شد

قتل میترا استاد

و حذف نجفی از صحنه سیاسی

 
 
 
 
 

 

پس از آن اطلاع رسانی ها رسوای صدا و سیما درباره قتل همسر دکتر نجفی "میترا استاد" حالا اعلام شده که حتی وکلای نجفی نیز اجازه مصاحبه با رسانه ها و اظهار نظر درباره پرونده این قتل ندارند و قوه قضائیه خودش هر خبری را که لازم باشد اعلام می کند!

یکی از سه وکیل نجفی روز گذشته جرات کرد و گفت:

این یک رکورد است که قوه قضاییه ظرف چند روز کیفرخواست برای متهم به قتل صادر کرده است. قتل اتهامی است که دو ماه بازداشت موقت دارد و باید اسناد و مدارک متهم را بررسی کنند. در پرونده های قتل اصلا اقرار موضوعیت ندارد. ابهامات خیلی زیادی در پرونده هست که امیدواریم در دادگاه بتوانیم روشن کنیم. از وقتی آقای نجفی به زندان تحویل شده است ما هیچ خبری از ایشان نداریم ولی می دانیم در بند عمومی نیست.

همزمان با همین مصاحبه عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر حقوقی نیز در یک مقاله که روزنامه اعتماد آن را منتشر کرد نوشت:

«اینکه سخنگوی دستگاه قضایی بگوید درباره ارتباط خانم استاد با نهادهای امنیتی قراینی وجود ندارد و چیزی که الان رسیدگی می‌کنیم پرونده قتل است و به سایر زوایای پرونده در فرصت بعدی رسیدگی خواهد شد، قطعا محل سوال است. چگونه می‌توانند یک ادعای مهم را نادیده گرفت و رسیدگی به آن را به آینده نامعلوم حواله داد؟»

از سوی دیگر در محافل سیاسی ایران این خبر غیر رسمی نقل محافل است که میترا استاد با شلیک گلوله نفر سوم کشته شده و دکتر نجفی زیر فشار سریع اطلاعات سپاه مجبور به قبول قتل شده تا دخترش را به اتهام قتل دستگیر نکنند! دو نامه نجفی که معلوم نیست مضمون آنها را به وی دیکته کرده اند و  یا خودش نوشته اسناد محرمانه اعلام شده و معلوم نیست کجاست؟  ادعا شده که برای خفه کردن صدای اسلحه هنگام شلیک، نجفی یک بالشت جلوی آن گرفته اما در حمام هیچ بالش و یا محتوای پر و یا پشم شیشه معمول بالش ها یافت نشده، ضمن آن که در اعتراف اولیه نجفی، او گفته که به قصد تهدید میترا استاد وارد حمام شد. اگر این اعتراف نیز واقعیت باشد آنگاه باید معلوم شود چگونه است که کسی قصد تهدید داشته و نه قتل اما بالش برای خفه کردن صدای سلاح با خود به حمام برده؟ و ضمنا اسلحه را خشاب گذاری و آماده شلیک کرده؟ سلاحی که گویا در حمام یافت شده و متعلق به نجفی است قطعا باید برای ثبت اثر انگشت بشدت محافظت می شد اما این سلاح دست خبرنگار امنیتی صدا و سیما جلوی دوربین به نمایش گذاشته شد و همین خبرنگار 8 گلوله از خشاب (7 گلوله درخشاب و یک گلوله در لوله) جلوی چشم بینندگان سیما خارج کرد و شمرد! پس میترا استاد با کدام گلوله و کدام سلاح کشته شده؟

تمام اینها ابهامات بسیار جدی ماجرای قتل میترا استاد است که نجفی زیر فشار اطلاعات سپاه فعلا حاضر نیست درباره آنها صحبت کند و به او وعده داده شده که اگر سکوت کند آزاد می شود!

آیا قرار بوده نجفی کشته شود و قتل را به گردن میترا استاد بیاندازند اما در یک درگیری امنیتی سه نفره در حمام گلوله به میترا استاد خورده؟

نجفی از مطرح ترین نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری بود که اینگونه از دور خارجش کردند پیش از آن که در مناظره های تلویزیونی ظاهر شود و کمی درباره قالیباف و فساد در شهرداری دوران  او صحبت کند! همان حذفی که شامل حال هاشمی رفسنجانی هم شد و محکوم به استخر مرگی شد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: