ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 خرداد

جسارت و شهامت اعتراف

به تقلب 88 وجود دارد؟

 
 
 
 
 

 

همزمان با مدارک و اسنادی که دکتر محمدرضا خاتمی در دادگاه ادامه دار خود که در واقع دادگاه انتخابات 88 است ارائه کرد، سایت "جماران" خبر داد که پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برطرف شده است. از جمله این که استفاده از کانال های تلویزیونی برای آنها آزاد شده و خانم رهنورد نیز می تواند از تلفن همراه استفاده کند.

محمد رضا خاتمی پس از دومین جلسه دادگاه خود از رئیس دادگاه خواست سرلشگر محسن رضایی، سرلشگر قاسم سلیمانی، دریادار علی‌ شمخانی، محمد باقر قالیباف، مصطفی پور محمدی بعنوان شاهد به دادگاه احضار شوند. او که پس از دادگاه مصاحبه کرد نگفت که این شهود را مستند به چه اسنادی می خواهد در دادگاه حاضر شوند. دادگاهی که علنی اعلام شده اما نه خبرنگاران به آن راه دارند و نه خاتمی اجازه گفتن آنچه که در دادگاه گذشت را دارد!

علی مطهری نیز پیشنهاد کرده میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی نیز به لیست کسانی که بعنوان شاهد باید در دادگاه حاضر شوند اضافه شوند!

محمد رضا خاتمی در یک مصاحبه اینترنتی گفته بود که 8 میلیون رای به آرای انتخاباتی احمدی نژاد اضافه کرده بودند و همین مسئله زمینه احضار او به دادگاه را فراهم آورد. احضاری که با استقبال محمد رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و دبیر کل وقت جبهه مشارکت روبرو شد و او با انبوهی از اسناد تائید کننده تقلب در انتخابات 88 به دادگاه رفت. او در دادگاه چه اسنادی را رو کرد که  خبرگزاری فارس با اطلاع از آنچه در دادگاه گذشته ناگهان نوشت "به شرط صحت تقلب، نتیجه آن انتخابات باز هم تغییری نمیکرد." و بدنبال آن وبسایت "بصیرت،" متعلق به دفتر سیاسی سپاه نیز نوشت "اساسا طرح مساله تقلب در انتخابات جرم نیست.»

آیا این جسارت و شهامت در راس نظام و بویژه شخص رهبر وجود دارد که قبول و اعلام کند: مطابق اسناد بدست آمده در انتخابات 88 تقلب شده بود و از خانواده قربانیان اعتراضات به نتیجه انتخابات و زندانیان و حصر شدگان آن انتخابات عذرخواهی کنند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: