ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 10 اردیبهشت

استخر مرگ شدن هاشمی

بر شانه رهبر سنگینی می کند!

 
 
 
 
 

 

پرونده استخر مرگ شدن هاشمی حتی اگر مختومه هم اعلام شود، در افکار عمومی مختومه نمی شود. حکومت براین تصور است که ماجرای مرگ هاشمی هم مثل دهها ماجرای دیگر مشمول مرور زمان شده و فراموش می شود، اما تجربه تاریخی نشان داده که این نوع حوادث ته نشین جان جامعه می شود و در بزنگاه ها از کف به سطح می آید. هاشمی رفسنجانی اشتباهاتی فراموش نشدنی در جمهوری اسلامی کرد، اما از اواخر دولت محمد خاتمی سیاست کج دار و مریز با دولت خاتمی را بتدریج کنار گذاشت و با پیش بینی سرانجامی که نظام با شتاب به سمت آن می رود گام به گام سعی کرد خود را با خواست عمومی برای تغییرات و اصلاحات همراه کند. در جریان انتخابات 88 تصمیم قطعی خود را برای بیشتر کردن این همگامی گرفت و در آخرین نماز جمعه خود حساب خویش را از کودتا علیه میرحسین موسوی جدا کرد و عملا با رهبر جمهوری اسلامی در دوجهه قرار گرفتند. رهبر اصطلاح "بصیرت" را علیه او اختراع کرد، همچنان که اصطلاح "فتنه" را برای موسوی و جنبش سبز! در انتخابات 92 رد صلاحیت شد اما پشت روحانی ایستاد و مردم که این را میدانستند به روحانی رای دادند. لیست 30 نفره او برای انتخابات مجلس خبرگان حجت را برای آنها که خواب رهبر جانشین را دیده اند تمام کرد که باید او را برای همیشه از صحنه حذف کرد. همسر هاشمی گفته است که هاشمی در روزهای پس از انتخابات مجلس خبرگان کشته شدن خود را پیش بینی کرده بود. هر 30 نفر لیست هاشمی به مجلس خبرگان رفتند و سه چهره شاخص یعنی مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان و احمد جنتی پشت در مجلس ماندند، که پس از مذاکرات پشت پرده قرار شد یکنفر حذف شود تا احمد جنتی وارد مجلس خبرگان شود. همسر هاشمی حتی گفت که هاشمی نام چند نفر را هم برده بود که در تدارک قتل او هستند. و سرانجام، قتل در استخر به سراغ او آمد.

فاطمه هاشمی دختر بزرگ هاشمی در همان روزهای اول استخر مرگ شدن هاشمی گفت:

حوله‌ای که با آن چسد پدرم را به بیمارستان منتقل کردند، آلوده به مقدار قابل توجهی رادیواکتیو بود.

معروف ترین قتل با رادیواکتیو، ترور برادر رهبر کره شمالی در فرودگاه کوالالامپور پایتخت مالزی بود که دو زن به وی نزدیک شده و اسپری رادیواکتیو به صورت او پاشیدند که بسرعت منجر به مرگ وی شد.

پرونده رسیدگی به استخر مرگ شدن هاشمی در شورای‌عالی امنیت ملی باز شد اما خیلی زود دستور بسته شدن و مختومه اعلام کردن ماجرا داده شد که حسن روحانی زیر بار نرفت و رسیدگی ادامه یافت اما هرگز نتیجه آن اعلام نشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: