ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 14 اردیبهشت

مدافعان کودتای 88

طرفداران حمله به ایران شده اند

 
 
 
 
 

 

۱ - سازندگی

 - سید حسین موسویان: امریکا باید صبوری ایران در پی خروج ترامپ از برجام را جبران کند، تا دو طرف به اهرم کافی و توافق و جلوگیری از جنگ دست یابند. ص۳

 

 ۲ - هفته نامه ۹ دی (ارگان کودتای 88)

 - هرچند ایران اعلام کرده است که کشتی هایش در دریای سرخ با هدف مبارزه با دزدان دریایی اعزام شده اند، اما در حقیقت کشتی های نیروی دریایی ایران، در حال گشت زنی در خلیج عدن و دریای سرخ هستند. بدین ترتیب ایران پتانسیل مختل کردن ترانزیت نفت در این منطقه آبی با بستن تنگه باب المندب را داراست. ص۶

 

 ۳ - کیهان

 - خروش مردم تهران به فتوای "میرزا مسیح تهرانی" به سوی لانه فساد، سفارت روس در شعبان ۱۲۴۴ قمری (۱۲۰۷ شمسی) و قتل گریبایدوف سفیر روسیه و ۳۸ نفر از ساکنان سفارت در دفاع از اسلام بود. تنها دبیر اول سفارت جان سالم به در برد. (تا کنون مخالفان و موافقان تسخیر سفارت امریکا در این مورد اظهار نظری نداشته اند!)

 

 ۴ - اطلاعات

 - یادداشت سردبیر: مردم به مسئولان دولتی اعتماد ندارند. معمولا مسئولان دولتی، همه چیز را تکذیب می کنند، اما بعد معلوم می شود که همه آنها را که بر عهده نگرفته اند، وجود داشته است.

 

 ۵ - ایران

 - عضو اتاق بازرگانی: ظهور پدیده "صادرکنندگان اجاره ای" با ۶ هزار کارت بازرگانی یکبار مصرف و ۵ میلیارد دلار صادرات بدون برگشت ارز صادراتی به کشور در سال ۹۷.

 

 ۶ - مردم سالاری

 - یحیی آل اسحاق عضو مؤتلفه و وزیر بازرگانی عصر تعدیل اقتصادی دهه 70: رشد منفی اقتصادی کشور، جیب کسانی را پر می کند که نظام بانکداری را محاصره کرده اند.

 - فرشاد مؤمنی: در دهه 70 که سیاست های تورم زای تعدیل اقتصادی در دستور کار قرار گرفت، با موجی از آشوب های شهری روبه رو شدیم که طبق گزارش همه دستگاه ها، فشار های مافوق ناشی از سیاست های تورم زا عامل آن بودند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: