ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی وزیر اطلاعات

چرا گرایش ایرانی های مسلمان

به مسیحیت رو به گسترش است؟

 
 
 
 
 

 

وزیر اطلاعات در گرد همایی مبلغان اعزامی در ماه رمضان:

 

کار دستگاه اطلاعاتی این نیست که به ریشه یابی در خصوص این تغییر مذهب یا دین بپردازد اما فعل و انفعالات این چنینی در منظر ما هست . افرادی گرایش به مسیحیت پیدا می کنند که جزو افراد عادی جامعه هستند مثلا در همدان این افراد کارشان ساندویچ فروشی و امثال اینها بود و خانوادگی مسیحی می شدند، ناچار شدیم اینها را احضار کنیم و دلیل گرایش به مسیحیت را از آنها جویا شویم. برخی از این افراد عنوان می کردند که ما به دنبال دینی هستیم که به ما آرامش بدهد و بین ما صفا و صمیمیت و برادری ایجاد کند. به آنها گفتیم اسلام دین برادری و صفاست. گفتند ما می بینیم علمای اسلام و کسانی که پشت تریبون صحبت می کنند به طور مداوم علیه یکدیگر سخن می گویند، اگر اسلام دین صمیمیت باشد باید قبل از هرچیز بین علمای خود باید صفا و صمیمیت ایجاد کند.

اگر تحمل مردم در مقابل فشارها و مشکلات بالا باشد، در برابر سختی ها سکوت می کنند و نظام با تحمل بالای مردم می تواند این پیچ تاریخی را با سلامت پشت سر بگذارد اما اگر آستانه تحمل مردم پائین باشد، برای نظام مشکلاتی را درست می کند و تهدیداتی را متوجه نظام می کند لذا ببینیم با چه نوع تبلیغی می توانیم آستانه تحمل مردم را بالا ببریم؟  اگر مردم باورشان این باشد که بخشی از نظام این مشکلات را درست کرده است، دچار خشم و پرخاشگری شده، هزینه نظام بالا می رود و در برابر مسئولین قرار می گیرند و نظام در خطر قرار می گیرد اما اگر مردم باورشان این باشد که این فشارها را دشمن برای مردم و نظام به وجود آورده که نظام و مردم را تسلیم کند، مردم نشان دادند برابر دشمن می ایستند و تسلیم دشمن نمی شوند،.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سئوالی که چرا دولت گرانی راه انداخته است، بیان کرد: این دولت که در یک سال گذشته روی کار نیامده است، پنج سال و نیم است که کشور را اداره می کند. چهارسال و نیم گوشت ۳۰ هزار تومانی به دست مردم می داد، ارزش ارز همان ۴۰۰۰ تومان بود و اینها تا قبل از روی کارآمدن ترامپ بود.

در این هنگام بسیاری از مبلغان حاضر شروع به اعتراض کرده و هیاهو کردند.

علوی خطاب به اینها گفت: شما که می خواهید تبلیغ بروید، اگر کسی مخالف عقیده و باور شما را داشت بلافاصله اینگونه با او برخورد می کنید؟ بگذارید صحبتش را تمام کند و بعد شما مطالب خود را بیان کنید. این واقعیت را که تحریم ها برای ما مشکل ایجاد کرده است را نمی تواند منکر شود. اینکه سرهم داد بکشیم و مانع حرف زدن یکدیگر شویم و سخنان یکدیگر را نقض کنیم، نتیجه نمی گیریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: