ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام دریافتی از ایران

محرمانه ترین تصمیمات نفتی

به امریکائی ها رسانده میشود

 
 
 
 
 

 

این پیام را روز گذشته از داخل کشور دریافت داشتیم که با  اندکی اصلاح جمله بندی ها آن را منتشر می کنیم:

درک همآهنگی میان امریکا و شبکه های رسوخ کرده در مهم ترین نهادهای حکومتی که اغلب وابسته به جناح رقیب دولت هستند، شاید برای شما در خارج از کشور دشوار باشد اما دراینجا کاملا شاهد آن هستیم. مخصوصا با خبرهایی که گهگاه به گوش ما هم می رسد. از جمله در باره نامه شکوائیه شخص وزیر نفت "زنگنه" به رهبر جمهوری اسلامی و استمداد برای جلوگیری از رساندن محرمانه ترین اخبار مربوط به این وزارتخانه به امریکا. او دراین نامه نوشته که هر طرح فوق محرمانه ای که برای فروش نفت تدوین و برای اجرای آن برنامه ریزی می کنیم و شما را در جریان آن قرار می دهیم، در فاصله کوتاهی امریکا از آن با اطلاع میشود. آنها نمی گوید چشم و گوش هایشان برایشان خبرها را فرستاده اند، بلکه از پاتک هائی که می زنند کاملا معلوم می شود، از طرح های ما مطلع می شوند.

در بخش دیگری از این پیام ارسالی آمده است:

خبر سهمیه بندی بنزین که مثل "مین" در میدان اقتصادی کشور منفجر شد و صف  های کیلومتری  در جایگاه های بنزین باعث شد را سایت نزدیک به سپاه "تسنیم" منتشر کرد. خبری که چندین روز طول کشید تا دولت به مردم بقبولاند که دروغ است.

نمونه دیگری را برایتان بنویسیم: درباره سیل در خوزستان به دروغ فیلمی که معلوم نیست چگونه ساخته بودند را در باره آبگیری "هور العظیم" منتشر کردند که باعث شد وزیر نفت شتابزده خود را به خوزستان برساند و در همان محل ثابت و اعلام کند که این فیلم و این خبر ساختگی و دروغ است.

جنگ اساسی با دولت فعلا در خصوص صادرات نفت است که  امریکا اعلام کرده می خواهد فروش آن را به صفر برساند. با این جنگ، بازار دلار را در دست گرفته  اند و وحشت در میان مردم را دامن می زنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: