ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو سئوال از رئیس کنونی مجمع مصلحت

حساب بانکی آملی لاریجانی

و پرونده جاسوسی دخترش چه شد؟

 
 
 
 
 

 

رئیس سابق قوه قضائیه (آملی لاریجانی) از سکوی این قوه رفت به سکوی مجمع مصلحت نظام. او از قوه قضائیه رفت اما سرانجام نه درباره دو موضوع مهم که یکی از آنها جنبه اتهامی داشت سخن گفت و نه کس و یا نهادی رسیدگی کرد.

1- سپرده ها و وثیقه ها و...ئی که در حساب شخصی اش واریز شده بود و علی القاعده هنوز هم باید در حساب او باشد مگر به حساب دیگری منتقل کرده باشد.

2- اتهام جاسوسی دخترش که سرانجام معلوم نشد که او برای پاسخگوئی احضار و یا بازداشت شد و در داخل است و یا در خارج از کشور. البته؛ گفته می شود از خود او سئوالاتی شد که باز هم معلوم نشد که مرجع سئوال کننده چه کس و یا کسانی و یا نمایندگان چه نهادی بودند و ایشان چه پاسخی داد. همانگونه که معلوم نشد دختر وی با کدام سازمان جاسوسی وصل بوده و از چه سالی؟ و چه اطلاعاتی را منتقل کرده بود؟

رئیس قوه قضائیه سابق که در ابتدای ریاستش در قوه قضائیه بیشتری در امور قضائی اظهار نظر می کرد، بعد از ماجرای دخترش و همچنین ماجرای حساب های بانکی اش، بسرعت تبدیل به یک چهره سیاسی شد و در رکاب تندرو ترین مخالفان دولت روحانی و طرفداران فیلترینگ قرار گرفت وعملا تبدیل به یک چهره سیاسی شد تا قضائی.

حسین میرمحمدصادقی سخنگوی اسبق قوه قضاییه در ارتباط با تغییراتی که رئیس قوه قضائیه سابق کرد روز گذشته در یک مصاحبه گفت :

سران قوه قضائیه بنا بود که درباره مسائل مختلف سیاسی از داخلی گرفته تا خارجی اظهار نظر نکنند. اما این رسم بتدریج کنار گذاشته شد و در دوره ریاست سابق قوه قضائیه اظهارنظرهای سیاسی ایشان  موجب شد که امروز عموم جامعه به این قوه به چشم یک قوه سیاسی و نه حقوقی نگاه کنند. بنده امیدوارم در دوره جدید قوه‌ قضاییه جلوی این قبیل مسائل گرفته شود تا وقتی کسی از طرف دستگاه قضایی موضوعی را مطرح می‌کند، مردم احساس کنند که اظهارات او صرفا براساس مسائل حقوقی و قضایی است و مسائل سیاسی جایی در دستگاه قضا ندارد. (نقل از روزنامه اعتماد)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: