منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

بدنبال استعفا و یا اخراج علی دائی از سرپرستی تیم فوتبال سایپا، صدا و سیمای جمهوری اسلامی که ظاهرا در این ماجرا نه باید سر پیاز باشد و نه ته پیاز علیه علی دائی و به دفاع از مدیرعامل سایپا وارد میدان شد و در بخش خبری 20 و 30 خود علیه دائی یک گزارش باصطلاح تحلیلی پخش کرد. یعنی به سود مصطفی مدبر (مدیرعامل سایپا) ، که علی دائی فاش ساخت که وی سردار سپاه است و "غفور درجزی دولق" نام دارد.

پس از مصاحبه علی دائی و افشای نام دوم مصطفی مدبر رئیس پیشین حراست (اداره امنیت) صدا و سیما و از مدیران ارشد آن سازمان، روی شبکه اینترنت اطلاعات بیشتری درباره سردارغفور انتشار یافت. از جمله این که نام دیگر او که شاید نام واقعی او هم باشد امیر منصور بزرگیان است و از اعضای تیم ترور عبدالرحمان قاسملو دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران در پایتخت کشور اتریش "وین" قاسملو برای مذاکره و مصالحه حاضر به ملاقات با هیات اعزامی از جمهوری اسلامی شده بود که در پایان جلسه دیدار و مذاکره با شلیک سه گلوله از یک کلت کمری در همان جلسه کشته شد  و حالا فاش شده که سردار غفور (سرتیپ سپاه و از فرماندهان عملیاتی سپاه قدس) از اعضای تیم ترور قاسملو بوده که در کشور اتریش به همین اتهام دستگیر می شود و بعدها آزاد شده و به ایران باز می گردد و رئیس حراست صدا و سیما و سپس مدیرعامل سایپا می شود.

پس از گزارش 14 اردیبهشت سیما به سود سردارغفور، علی دائی در تهران هشدار داد که نگذارید بیشتر دهان باز کنم و طشب رسوائی را از پشت بام پائین بیاندازم!

بطور همزمان، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور از دبیرخانه شورای نظارت بر صدا و سیما خواست تا در اسرع وقت تحلیلی درباره دلیل تهیه این گزارش سیما فراهم کند. آشنا گزارش سیما را تخریبی و یکطرفه علیه علی دایی ارزیابی کرد.

بدین ترتیب و با اخراج و یا استعفای دائی از سایپا، گوشه دیگری از پشت پرده صدا وسیما، مدیران سپاهی باشگاهها و مسند نشینی کسانی که در ترورهای داخلی و خارج از کشور دست داشته اند رو شد. (عکس- سردار غفور)

 

بیهوش شدن دختران به خاطر گرمای هوا در لیگ فوتبال

https://www.isna.ir/news/98021608315

پر افتخارترین تیم فوتبال زنان

https://www.isna.ir/news/98021608262

تیم برانکو برای سومین بار قهرمان خواهد شد

http://www.baharnews.ir/news/177152

علی اکبری زیرنظر آژانس ضد دوپینگ امریکا

https://www.isna.ir/news/98021608694

تمهیدات اورژانس تهران برای بازی استقلال - الدحیل

https://www.isna.ir/news/98021608559


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: