ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 21 اردیبهشت

حشدالشعبی به بهانه سیل آمد

اما در پایگاههای نظامی مستقر شد

 
 
 
 
 

 

 - کیهان

 - امام جمعه اصفهان: ناوگان میلیاردی امریکایی ها را با یک موشک نابود می کنیم.

 

 ۲ - رسالت

 - روزنامه الوطن چاپ عمان: دیگر کسی از ناوهای امریکایی نمی ترسد. نمونه آن مربوط به زمان جنگ های لبنان است که سواحل لبنان پر از ناوهای امریکایی شد، اما همان زمان لبنانی ها سفارت امریکا در بیروت و سپس مقر تفنگداران امریکایی را منهدم کردند که به کشته شدن 260 نظامی امریکایی منجر شد.

 

 ۳ - قدس

 - حالا که دادستانی به دنبال ریشه فساد در اتاق بازرگانی می گردد، باید ارزهای دولتی را تا دلار آخر از تاجران پس بگیرد. ص۲

 - چرا "ساسی به مدارس آمد؟ جذابیت های ریتمیک آهنگ، دلیل اصلی مورد توجه قرار گرفتن نوجوانان دهه هشتادی می باشد. ص۱۲

 

 ۴ - فرهیختگان

 - مؤسسه خیریه مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی، 9 میلیون دلار ارز 4200 تومانی دریافت کرده است. فرزند آیت الله موسوی اردبیلی که مدیر عامل این مؤسسه می باشد، چندین شرکت از جمله شرکت شیمیایی فرایند سود، سینا سود، سبلان ثمین، مفید شیشه و... را در مالکیت خود دارد. ص۸

 

 ۵ - دنیای اقتصاد

 - نرخ دلار 4200 تومانی با دستور رییس جمهور اجرایی شد، باید به دنبال جریان فکری پشت این تصمیم بود.

 

 ۶ - هفته نامه ۹ دی

 - شهریار زرشناس: نظام جهانی مانند قطاری است که ما از سال 1215 قمری وارد توالت این قطار شده ایم. ص آخر

 

 ۷ - اطلاعات

 - یادداشت سردبیر: اعلام کرده اند که با بودجه دولتی، افطاری پر زرق و برق ممنوع است. کارهای کوچکی چون برچیدن سفره های افطار دولتی، البته لازم است، اما یک مقام مجلس گفته است ارز 4200 تومانی تا کنون 2 هزار میلیارد تومان فساد ایجاد کرده است.

 

 ۸ - ایران

 - رییس شورای شهر مشهد: آمارها می گوید با وجود برخوردار بودن و گردش مالی بالای مشهد، این شهر بالاترین جمعیت حاشیه نشین کشور را دارد.

 

 ۹ - هفت صبح

 - سخنگوی آموزش و پرورش تهران: دانش آموزان امروز با دانش آموزان چند سال پیش متفاوت هستند و فکر می کنیم باید خطوط قرمز را برای دانش آموزان کمتر کنیم.

 

 ۱۰ - جوان

 - آیت الله مکارم شیرازی: فضای مجازی به بلای مجازی تبدیل شده است.

 

 ۱۱ - ماهنامه ایران فردا (اردیبهشت ۹۸)

 - سعید مدنی: سیل حشد الشعبی- واحد های نظامی حشد الشعبی به بهانه کمک به سیل زدگان، اما با هدف اصلی بازدارندگی حمله احتمالی امریکا به ایران با آرم و پرچم و لباس متحد الشکل پس از زیر پا گذاردن مناطق مختلف در برابر بهت و اضطراب همگانی در پایگاه هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، مستقر شدند. بر اساس اصل 146 قانون اساسی، قانون گذار حتی چنین اختیاری را به ارکان نظام مثل رهبری، مجلس و دولت نداده است. حضور آزادانه نیروهای عراقی، آن هم در استان های هم مرز عراق، خطر شناسایی این مناطق توسط کسانی را دارد که ممکن است در آینده بار دیگر به مرزهای ایران تهاجم کنند... در حالی که هر روز محدودیت های بیشتری برای حضور و کمک رسانی فوج سازمان های مردم نهاد برای سیل زدگان ایجاد می شود، آیا این اقدام حکایت از بی اعتمادی به ملت و منافع ملی ندارد؟ ص۷ و ۸

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: