ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این دو، هماندیش نشدند

اما خمیده قامت و عصا بدست شدند

 
 
 
 
 

 

بهزاد نبوی و احمد توکلی، روز گذشته عصا بدست در جلسه دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور شرکت کردند. دو چهره ای که دو نگاه اقتصادی دارند و در کابینه میرحسین موسوی وزیر و مشاور بودند. آبشان در یک جوی نمی رفت اما هنر مدیریت موسوی آنها را در کابینه حفظ کرد، البته تا زمانی که توکلی پایش را در یک کفش کرد تا قانون کار را باطل کند و یا تغییراتی در آن بدهد که بکلی با مفاد قانون اساسی مخالف بود.

حالا 30 سال از آن دوران گذشته است. جمهوری اسلامی زیر و رو شده، کارگران معترض ترین طبقه زیر فشار اقتصادی در ایران است. بهزاد نبوی پس از کودتای 88 بازداشت و محاکمه کودتائی شد و به 5 سال زندان محکوم شد زیرا زیر فشار بازجوئی ها با صراحت گفت : "من به موسوی خیانت نمی کنم". او که عضو دو کابینه رجائی و موسوی بود و از معروف ترین زندانیان سیاسی- مذهبی دوران شاه، با کمر خم شده از زندان آقای خامنه ای بیرون آمد.

احمد توکلی هم که پس از کنار گذاشته شدن از کابینه موسوی به انگلستان رفت و با مدرک دکترای اقتصاد به ایران بازگشت، حالا دیگر آن توکلی مخالف قانون کار و همراه و همگام غارتگران اقتصادی دوران احمدی نژاد نبود و نیست. شاید و قطعا هنوز هم با هم اختلاف نظر دارند، اما اختلاف کمر و عصا ندارند!

می گویند: دو زندانی در یک سلول، اگر همخو نشوند، همبو میشوند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: