ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 25 اردیبهشت

کیهان ناگهان از دل و جان

برای نوش آفرین سینه چاک کرد!

 
 
 
 
 

 

۱ - جمهوری اسلامی

 - مولوی عبدالحمید: همانگونه که پیامبر اسلام (ص) حتی با سخت ترین دشمنان خود به گفتگو می نشستند، ما نیز اهل مذاکره هستیم. ص۲

 

 ۲ - اطلاعات

 - افکار عمومی ایران و جامعه ملل از پکن و مسکو انتظار دارند مانع ترامپ برای آغاز جنگی دیگر در خلیج فارس، قلب انرژی جهان شوند. ص۲

 

 ۳ - اعتماد

 - لاوروف: روسیه و امریکا اختلافات زیادی در زمینه برجام با یکدیگر دارند. وضعیت منطقه واقعا دشوار است. این بحران در حال عمیق تر شدن است.

 

 ۴ - ایران

 - ظریف: پیش بینی کرده بودیم که اقدام ها و خرابکاری های مشکوک در منطقه اتفاق می افتد. نباید در دام برخی کشورهای منطقه افتاد. آنان منتظر یک حرکت غیر حساب شده از سوی تهران هستند، تا پازل های بعدی خود را بچینند.

 

 ۵ - سازندگی

 - حسین مرعشی: آرایش نظامی امریکایی ها در منطقه هر لحظه می تواند در اثر عملیاتی که در کنترل مقامات عالی رتبه هر یک از ۲ طرف هم نباشد، به یک بحران جنگی در منطقه ختم شود. اکنون اگر سیاست این نیست که مذاکره با امریکا و ترامپ مستقیم صورت بگیرد، ایران می تواند پیشنهادی مشخص همراه با پاسخی رسمی و مکتوب از طریق واسطه هایی که در دسترس هستند بفرستد.

 

 ۶ - هفته نامه پرتو

 - آیت الله مصباح: علی رغم ارتباط محدودم با جامعه، متوجه می شوم وضع بسیار خطرناک است.

 

 ۷ - آفتاب

 - روحانی: مردم در فشار هستند، و باید به معیشت آنان توجه ویژه کرد.

 - نهاوندیان: 9 ماه دیگر باید تحمل کنیم تا دشمن نا امید شود.

 

 ۸ - رسالت

 - استاد برجسته درس خارج حوزه های علمیه قم گفت: تحریم های امریکا در امتداد فتنه گری منافقان صدر اسلام است. در جریان "جنگ تبوک" برخی از منافقان گفتند: "اگر به عرصه جهاد برویم، چشمانمان به دختران زیبا روی شامی افتاده و مرتکب گناه می شویم".

 

 ۹ - جوان

 - هجوم صهیونیست ها برای خرید پناهگاه پس از شلیک 700 موشک توسط گروه های مقاومت.

 

 ۱۰ - هفت صبح

 - روزنامه کیهان نوشت: "نوش آفرین" خواننده و بازیگر فیلمفارسی به شبکه من و تو گفت "تهیه کنندگان سینمای طاغوت می خواستند با برهنه کردن زن ها، مرد ها را به هر شکلی به سینما بکشانند."

 

 ۱۱ - همشهری

 - الیاس حضرتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: مردم دارند له می شوند و ما شاهد هستیم و هیچ درکی از له شدن ملت در زیر چرخ های گرانی و تورم و بیکاری و هرج و مرج حاکم بر بازار و اقتصاد نداریم. وی خطاب به نمایندگان گفت: "بود و نبود ما چه اثری دارد؟" آیا از خودمان پرسیده ایم اگر یک ماه مجلس تعطیل شود چه اتفاقی می افتد؟ آیا وجود ما اثر مثبتی دارد؟ مردم در حال له شدن هستند.

 

 ۱۲ - آرمان

 - مشاور عالی رییس اتاق بازرگانی: به دلیل بالا رفتن هزینه ها، برخی از صادرکنندگان، صادرات خود را با کارت های بازرگانی یکبار مصرف انجام می دهند.

 

 ۱۳ - عصر اقتصاد

 - شکایت مجلس از اتاق بازرگانی در خصوص صدور کارت های بازرگانی یکبار مصرف.

 

 ۱۴ - کیهان

 - مدیر مسئول کیهان: یکی از نمایندگان مجلس از  تیتر کیهان در خصوص انفجارات فجیزه بدجوری عصبانی شده و در مجلس صدای گوسفند در آورد و گفت: بعععععع بعععععع

 

 ۱۵ - قدس (آستان قدس رضوی)

 - ما امریکای بد عهد نیستیم که از برجام بیرون بیاییم. ما برای امضایمان و عهدمان ارزش قائلیم بهتر است سردمداران امریکا تاریخ 2500 ساله ایران را نگاهی بیندازند و پاک بازی مردمانش به میهنشان را ببینند. ص۲


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: