ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار شورای شهر تهران با خاتمی

به سئوالات مردم پاسخ بدهید

انتقادهای درست مردم را بپذیرید

 
 
 
 
 

 

اعضای شوراش شهر تهران به دیدار محمد خاتمی رفتند.در این دیدار او بر نکات زیر تاکید کرد:

1- گزارش عملکرد خود را مرتب به اطلاع مردم برسانند و پاسخ پرسش‌ها و انتقادهای مردم را بدهید و در مواردی که انتقاد وارد است، بپذیرند.

2- شوراها به عنوان سمبل جامعه مدنی راه‌اندازی شد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و این استقبال نشاندهنده سیر جامعه ما به سوی مردم‌سالاری بود. 

3- شاید در حال حاضر از نظر سیاسی مناسب نباشد اما مطلوب‌ترین شیوه حکومت مردمی، اداره فدرالی است که آن زمان در وزارت کشور ۱۰ منطقه هم مشخص کردیم اما از نظر قانون اساسی نمی‌توانیم فدارتیو باشیم.

4- به علت ذهنیتی که تصور می‌کند شورا اختیارات بعضی بخش‌ها را محدود می‌کند، قانون شوراها به نتیجه نرسید و انتظار این بود که دولت و مجلس و شورا با هم تفاهم کنند و قانون محکمی درباره شوراها و شرح وظایف، جایگاه و اختیارات و مسؤولیت‌های آن تدوین شود.

5- تقاضا دارم اختلاف‌های بین شورای شهر و شهرداری رفع و با تدبیر رییس شورا، کارهای درست و قوی برای مردم انجام شود.

6- در عرصه فرهنگ و سیاست می‌توان در شورای شهر کارهای خوبی انجام داد تا رضایت مردم جلب شود. در انجام هر کاری روحیه و توقعات جامعه را در نظر بگیرید و با بررسی بیشتر مسائل، میزان نارضایتی شهروندان از برنامه‌ها را به حداقل برسانید. می‌توان با هماهنگی و همفکری بیشتر، کارها را با کمترین مشکل پیش برد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: