ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 28 اردیبهشت

ایران دارای چه امکاناتی

برای مقابله با حمله نظامی است

 
 
 
 
 

 

درحالیکه مقامات نظامی و یا غیر نظامی جمهوری اسلامی گزارشی از موقعیت نظامی ایران را برای مردم توضیح نمیدهند و عمدتا رجزخوانی های غلو آمیز نظامی فرماندهان سپاه و یا امام جمعه ها را پوشش خبری داده و موجب بی اعتمادی مردم می شوند، سایت "راشا تودی" اطلاعات زیر را بعنوان توان ایران در برابر حمله نظامی  به این کشور منتشر کرد:

ایران چهاردهمین قدرت نظامی جهان است. حتی با دو رتبه بالاتر از اسرائیل،  و اگر جنگ زمینی شود، نیم میلیون نیروی نظامی با 350 هزار نیروی ذخیره  دارد.

حزب الله لبنان و سایر پراکسی‌ها، منطقه را برای آمریکا و اسرائیل ناامن خواهند کرد و آمریکا درگیر جنگ وسیع منطقه‌ای خواهد شد.

از سوی دیگر ایران 500 هواپیما از جمله 142 جنگنده ، 1634 تانک جنگی، 2345 خودروی نظامی و 1900 موشک انداز دارد.

اگر جنگ دریایی شود، ایران 400 ناو و ناوچه و قایق تندرو دارد و موشک‌های بالستیک ایران به راحتی منافع آمریکا و اسرائیل را خواهند زد.

موشک هویزه نیز با برُد 1350 کیلومتر در فوریه رونمایی شد که می تواند اهداف نفتی در عمق عربستان را مورد هدف قرار خواهد داد.

(راشا تودی به نقش و سهم روسیه و چین و کره شمالی در رساندن ایران به این درجه از قدرت نظامی اشاره ای نکرد. همچنان که به استقرار موشک های اس 300 در اطراف مراکز اتمی و انبارهای زیر زمینی موشکی و... نکرد.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: