ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 فروردین

اعتراف رئیس بسیج

به تقابل مردم و سپاه در خوزستان

 
 
 
 
 

 

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج هم که مانند برخی فرماندهان خود را به مناطق سیل زده و از جمله خوزستان رسانده تا او هم دستی به سیل آب برساند  خطاب به فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان گفت:

«در جریان سیل اخیر رسانه‌های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند. با اعتماد به معتمدین و شیوخ مناطق سیل‌زده و همچنین توجیه و آگاه سازی مردم سیل زده، تودهنی محکمی به رسانه‌های ضد انقلاب خواهد خورد.»

غیب پرور همان مسئول بسیج شیراز است که طرح حمله به اتومبیل علی مطهری و کشتن او را سازمان داده بود و حالا ارتقاء مقام پیدا  کرده و شده رئیس کل سازمان بسیج.

او در این اظهار نظر نگفت که چه میگویند و  چه گفته اند درباره سپاه و بسیج که ایشان از آن تلقی رویاروی قرار دادن مردم با سپاه وبسیج را کرده است و چه شده که باید اعتماد شیوخ مناطق سیل زده فراهم شود، و چرا برای جلب اعتماد قبلا فکری نشده است؟ خوزستانی که در جنگ ویران شد و در بازسازی اش همت نکردند، برای ابراز نارضائی نیازمند تحریک رسانه های باصطلاح ضد انقلاب نیست. ضد انقلاب آن بانکها و موسسات اعتباری اند که مردم را چاپیدند و پولی که می توانست و باید هزینه بازسازی خوزستان می شد را بردند در بانکهای خارجی ریختند به حساب هائی که دارند. اگر مردم سیل زده – حداقل در خوزستان که ایشان اشاره می کند- با سپاه و بسیج سینه به سینه شده اند، این سینه به سینه شدن علاوه بر آگاهی مردم از نقش سپاه در بانکداری و کارخانه داری و تجارت و... سپاه پیشینه ای هم دارد که  به دوران جنگ و پس از جنگ باز می گردد. فکری برای این مجموعه باید کرد. بجای متهم کردن همسایه به دزدیدن تخم مرغ، مرغ را باید در خانه نگهداشت، سردار!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: