منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 فروردین ماه 1398

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

«امیرحسین آزاد» مدیر ۲۲ ساله مؤسسه آرمان و فرزند «علی‌محمد آزاد» استاندار پیشین سیستان ‌وبلوچستان، همدان، ایلام و فرمانده پیشین سپاه استان ایلام، با ۱۴ هزار میلیارد تومان اختلاس، و شش هزار شاکی، درحال محاکمه است.  اینها رویش یافتگان انقلابی دوران رهبری آقای خامنه ای هستند. دادستان  دادگاه گفته است:

ایشان از بدو تاسیس موسسه "البرز ایرانیان" ۸۰۰ میلیارد تومان سپرده جذب کرده و بعد اسم آن را به آرمان و فردوسی تغییر داده است. از این مقدار ۱۵۰ میلیارد تومان در حساب‌های مختلف بلوکه شده و ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و ۲۰۰ میلیارد تومان اموالش شناسایی شده و ۳۰۰ میلیارد هم کسری دارد که حیف و میل شده است. ایشان در سن ۲۴ سالگی ۲ میلیارد سرمایه داشته و حال در ۳۰ سالگی فقط یک ملک در پاسداران به ارزش ۵۰ میلیارد تومان دارد که به نام خودش است، ملک زعفرانیه به نام همسرش و خودروی لندوور ۵ میلیارد تومانی و بنزی هم در پارکینگ خانه همسرش پیدا شده است.

درهیچیک از این محاکمه ها و دادگاه ها گفته نمی شود که در چه سالی و تحت حمایت چه قدرت حکومتی این  افراد توانسته اند به این پولها دست پیدا کنند. نمی گویند زیرا آنوقت باید پرونده دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد را باز کنند و پای فرماندهان سپاه به میان کشیده میشود.

 

25 پرواز لاکچری در ایران!

https://www.entekhab.ir/fa/news/471381

موافقت بانک مرکزی با واردات کالا بجای بازگشت ارز صادراتی

https://www.entekhab.ir/fa/news/471260

پیامدهای طولانی شدن تصمیم گیری  در باره FATF

http://etedaal.ir/fa/news/220916/

خسارت فرار مغزها در سال معادل 60 میلیارد دلار

http://aftabnews.ir/fa/news/585120/

جهانگیری: ایران از حضور سرمایه گذاران ترکیه استقبال میکند

http://aftabnews.ir/fa/news/585021/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: