ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علی مطهری:

وضع اقتصادی بهتر می شود

و مردم درانتخابات شرکت می کنند

 
 
 
 
 

 

علی مطهری که مانند دوران حضور در مجلس پیوسته روی موج تحولات و اخبار ایران است، روز گذشته با پیش بینی آنچه که درعنوان اول این شماره پیک نت میخوانید گفت:

« امکان حل مشکلات در رابطه ایران و آمریکا تا پایان دولت روحانی وجود دارد. ممکن است گام به گام این کار انجام شود. وضع اقتصادی کشور بهتر می شود و دراینصورت مردم بیشتر در انتخابات شرکت خواهند کرد.» (این همان نگرانی راستگرایان مخالف دولت روحانی است و به همین دلیل با همه توان می کوشند تحریم ها را حفظ و از مذاکره با  امریکا و فعال شدن برجام جلوگیری کنند.)

مطهری درباره انتخابات و مجلس کنونی نیز گفت:

مشارکت مردم هرچه بیشتر باشد نتیجه انتخابات واقعی تر خواهد بود یعنی آن کسی که انتخاب می شود به نظر واقعی مردم نزدیکتر است. دلخوری مردم از آبان ۹۸ و حادثه هواپیمای اوکراینی تاثیرگذار است. البته الان شرایط مقداری تغییر کرده است، خصوصا با رفتن ترامپ.

تندروهای فعلی جنس شان با تندروهای گذشته فرق می کند و کم تجربه هستند، ترمز آنها نیز در مواقع حساس کشیده می شود. مجلس یازدهم کاری به حقوق ملت ندارد یعنی اگر بگویند که یک خبرنگار را گرفتند و ۲ ماه در انفرادی بوده می‌گویند لابد لازم بوده است. وقتی مرجع فکری پناهیان و حسن عباسی باشند یعنی راه را گم کرده ایم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: