ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجلس در محاصره شورای امنیت، قانون اساسی و منافع ملی

بیانیه سیاسی و حقوقی روحانی

خطاب به نمایندگان جنجالی مجلس

 
 
 
 
 

 

حسن روحانی روز گذشته بنام دولت یک بیانیه منتشر کرد. او با این بیانیه بار دیگر نشان داد که دیپلمات و حقوقدان است و تفاوت هست بین او و قالیباف که همچنان سردار است!

روحانی که در کشاکش های اخیر بر سر بازگشت امریکا به برجام و مصوبه مجلس برای تخریب برجام و مذاکره نشان داد که با رهبر جمهوری اسلامی همسوست، در این بیانیه نوشت:

دولت ضمن استقبال از دستور رهبری برای ایجاد یک صدایی در کشور در اجرای قانون مجلس، تاکید می‌کند که مذاکرات و توافقات ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کاملاً منطبق با قانون اساسی و قوانین کشور، و به ویژه مصوبه شورای عالی امنیت ملی بوده است و به اذعان همه کارشناسان و متخصصین و مسئولین امنیت ملی کشور کارآمدترین و کم هزینه ‌ترین شیوه برای اجرای کامل مصوبه مجلس است.

در عین حال اگر مجلس محترم چنین حرکت هوشمندانه‌ای را خلاف قانون خود می‌داند و قصد دارد بیانیه مشترک صادره را غیرفعال کند باید مسئولیت عواقب آن را نزد مردم بپذیرد و پاسخگوی همه هزینه‌های مترتب بر آن باشد.  دولت بر اساس وظایف ملی و قانونی خود، اکنون اطمینان دارد که قانون مصوب مجلس تاکنون به طور کامل در عین رعایت ملاحظات فنی و منافع ملی به اجرا در آمده است .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: