ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رقابت علم الهدا و سردار نقدی

مرد باید همسرش را ضعیفه

و یا به اسم اولاد پسر صدا کند!

 
 
 

 

 

دو نفر در جمهوری اسلامی شهوت حرف زدن و مطرح بودن را دارند و به همین دلیل انواع حرف های پوچ و جنجال برانگیز را می زنند تا رسانه ها آنها را تیتر کنند. یکی سردار نقدی است که دلش لک زده برای رسیدن به فرماندهی بسیج یا سپاه و دیگری علم الهدا امام جمعه مشهد است که خیلی دلش می خواهد رهبر جایگزین شود. سردار سلامی فرمانده کل سپاه که بقول مهدی کروبی از بی ریشه ترین و کم سوادترین سرداران سپاه است نیز در حرف های بی محتوا و پوچ با علم الهدا و نقدی رقابت می کند. او روز گذشته گفت "علم الهدا پرچم ولایت مداری را در مشهد در دست دارد". حالا ببینیم این پرچمدار ولایت در مشهد چه مزخرفاتی می گوید. او در خطبه نماز جمعه این هفته درمشهد گفت:

 در ارتباطات خانوادگی فرهنگ زندگی خانوادگی امام علی(ع) به صورتی بود که ورودشان را به خانه با سلام اعلام می‌کردند و زمانی که صدای مولا بلند می‌شد حضرت زهرا(س) بلافاصله با صورتی خندان به استقبال ایشان می‌رفتند. (ایشان از کجا چنین اطلاعاتی را از داخل خانه حضرت علی داشته خدا میداند!)

علم الهدا در ادامه گفت:

" متأسفانه با تأثیر فرهنگ غرب زن و همسر در خانه همدیگر را با اسم کوچیک صدا می‌زنند، در لایه اول زندگی که صمیمیت بین زن و شوهر حاکم است اگر همدیگر را با اسم کوچک صدا بزنند مانعی ندارد، اما در لایه دوم که لایه ظاهری زندگی است باید حرمت زن و شوهر حفظ شود."

معنای این لایه بندی را ما که نفهمیدم اما ظاهرا علم الهدا می خواهد بگوید: زن باید شوهرش را "آقا" خطاب کند و لابد شوهر هم اگر در خانه و در لایه اول باشد لابدی زنش را بای "ضعیفه" صدا کند و در برابر دیگران با اسم اولاد پسرش!

با این امام جمعه ها تا دم بقالی سر کوچه هم نمی شود رفت اما خودشان ادعا دارند که تا مرکز سازمان انرژی اتمی جهان می توانند بروند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: