ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه محسنی اژه ای

3 گروه به روح الله زَم

اخبار و اطلاعات می رساندند

 
 
 

 

 

عکس: نگاه متوحش زم بیش از آنکه متوجه مصاحبه کننده امنیتی صدا و سیما باشد، متوجه کارگردان این اعتراف گیری در کنار دوربین فیلمبرداری است!

 

همشهری‌آنلاین مصاحبه محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه را که در عنوان اول شماره امروز به آن اشاره شده منتشر کرده است. این نکات از آن مصاحبه استخراج شده است:

 

الف- امروز بالاخره باید نیروهای جوانی که تجربه گذشتگان را با خود حمل می‌ کنند در مصدر امور قرار گیرند. خود من که اینجا نشسته‌ام باید کنار بروم. بالاخره باید قبول کنیم که سن ما که بالا رفت، نیروی ما، حافظه ما و نیروی جسم ما تحلیل می‌رود. همانطور که چشم ما کم‌سو می شود فکر ما نیز همین طور می‌شود. باید این را باور کنیم. نمی‌خواهم بگویم هر کسی که سن او بالا رفت اینچنین می‌شود ولی باید به هر تقدیر جایگزین شود. (آن تبصره را می گذارد تا مبادا به آیت  الله جنتی بر بخورد!)

2- در مورد روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز که اعدام شد: ما سه دسته افراد داشتیم. یک دسته افرادی که اطلاعاتی را برای آقای زم با واسطه می فرستادند، ولی به هیچ وجه نمی دانستند برای چه کسی اطلاعات را می‌فرستند.

2- عده‌ای از این حالت نزدیک ‌تر بودند ولی باز به قصد خیانت اطلاعات را نمی‌دادند.

3- یک عده‌ای هم بودند که آگاهانه و خائنانه اطلاعات دادند

(نام هیچکدام از افراد این سه گروه تاکنون اعلام نشده اما روح الله زم زود اعدام شد تا مبادا زنده بماند و خود بعدها بگوید چه کسانی از چه ارگان هائی به او اطلاعات می رساندند!)

ب- خبرنگار: گفته بودید فضای مجازی به یک بلای خانمان‌سوز تبدیل شده است و امروز بسیاری از جرائم در این فضا تبلیغ می‌شود و بنیان خانواده را خراب کرده و انواع جرم را توسعه می‌دهد. باید چه کار کرد؟ یکی از این مسئولان (جهرمی وزیر ارتباطات) را احضار کردید کلی جنجال به پا شد.

اژه ای: ما نباید بخاطر جنجالی که وجود دارد ... گرچه خودشان می‌دانند و از این آقایان بپرسید که در فضای مجازی اشکال هست یا نه؟ جرم هست یا نه؟ کسی نیست که بگوید این جرم نیست. برخی از این آقایان که در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند، زمانی که من دادستان کل کشور بودم، آنها این مسئولیت را نداشتند و بعنوان نماینده وزارت اطلاعات در آن کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه شرکت می‌کردند؛ به آنها می‌گفتیم امکان جلوگیری این وجود دارد یا نه؟ می‌گفتند ۱۰۰ درصد این امکان وجود دارد. همان کسانی که الان این کار را نمی‌کنند، می گفتند ما ۱۰۰ درصد می‌توانیم و از من قول گرفتند و گفتند به ما سه ماه فرجه بدهید و من ۶ ماه فرجه دادم، ولی نکردند!

همان کسانی که آن زمان گفتند می‌شود، من اعتقاد دارم الان هم می‌دانند که می‌شود ولی نمی‌کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: