ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مشاور امنیت ملی کاخ سفید:

درحال مذاکره غیرمستقم

از طریق واسطه ها با ایران هستیم

 
 
 
 
 

 

آنچه که در دو اتاق شیشه ای بیانیه ها، سخنرانی  ها، رجزخوانی  ها و... در ایران و امریکا در باره بازگشت امریکا به برجام و لغو غنی سازی های پس از خروج ترامپ از برجام دیده و شنیده می شود، با آنچه که در اتاق تاریک، پشت این اتاق شیشه ای می گذرد بسیار متفاوت است. از این واقعیت بیش از همه اسرائیل با خبر است و به همین دلیل خود را به در و دیوار می زند تا بلکه از جزئیات تفاهم ها سر در آورد و درعین حال می کوشد جلوی پیشرفت آن را بگیرد. شاید این یگانه و یا شاید از یگانه ترین خبرهائی باشد که در باره مذاکرات و تفاهم های پشت پرده از سوی خبرگزاری اسپوتنیک منتشر شده است:

«مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که ایالات متحده در حال مذاکرات غیرمستقیم با ایران از طریق اتحادیه اروپاست و منتظر پاسخ‌های تهران است. مذاکره با ایران ادامه دارد، اما در حال حاضر نه به طور مستقیم بلکه از طریق اروپایی ها و دیگران.» او درباره دیگران نام هیچ کشور و یا رهبر کشوری را نیآورد.

در تهران نیز طبلی که مخالفان دولت علیه تفاهم گام به گام می کوبند عملا گزارش اسپوتنیک را تائید می کند. ظاهرا بازگشت امریکا به برجام به رئیس جمهور بعدی ایران نمیرسد و میوه آن را روحانی پیش از ترک کاخ ریاست جمهوری خواهد چیست و حسرت را برای مخالفان داخلی و خارجی لغو تحریم ها باقی خواهد گذاشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: