ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احضار و اخطار در روزهای گذشته

فرصت هائی که امنیتی ها

و پلیس فتا بر باد میدهند!

 
 
 

 

 

گفته می شود در روزهای اخیر شماری از روزنامه نگاران بدنبال مصاحبه هائی که با شبکه های خبری فارسی زبان خارج کشور (بی بی سی و ایران اینترنشنال) کرده اند به وزارت اطلاعات فراخوانده شده و از آنها تعهد گرفته شده است که دیگر با این رسانه ها گفتگو نکنند.

همچنین گفته می شود در همین روزها شماری از بازنشستگان که در گروه های واتس آپی درباره مسائل صنفی صحبت کرده و مبادله نظر می کرده اند توسط پلیس فتا احضار شده و به آنها اخطار داده شده است.

در مورد نخست، اتفاقا خبرنگارانی که از داخل کشور با رسانه هایی مانند بی بی سی و ایران اینترنشنال مصاحبه می کنند بر خلاف آنها که در خارج کشورند و با این رسانه ها مصاحبه می کنند نظراتی واقع بینانه ای که آلوده به سیاست براندازی نیست را مطرح می کنند و به نوعی ضرب تاثیر مصاحبه آنها را میگیرند. اگر کمی درایت در وزارت اطلاعات وجود داشت، این فرصت را اینگونه از کف نمی داد. بویژه که این دو رسانه مخاطبانی چند میلیونی در داخل کشور دارند.

در مورد ارتباط بازنشستگان با هم نیز پلیس فتا بکلی کج رفته است، زیرا همین ارتباط ها و صحبت ها تاکنون موجب جلوگیری از عبور از خط قرمزها و شعارهائی شده که طرفداران براندازی در خارج از کشور خواهان آنها هستند. از جمله "نه به جمهوری اسلامی" که این روزها در خارج از کشور "مد" شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: