ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

او بی گدار به آب نمی زند

حسن خمینی حاضر نیست

"کارت" بازی انتخابات 1400 شود

 
 
 

 

 

راستگرایان اصولگرا بیش از نتیجه انتخابات 1400 نگران جایگزین رهبر کنونی جمهوری اسلامی اند. آنها میدانند که مجتبی خامنه ای به این آسانی نمیتواند رهبر شود و احتمال تشکیل شورای رهبری – حداقل برای یک دوره- وجود دارد و این احتمال را میدهند که حسن خمینی یکی از گزینه های عضو این شورا باشد. پیشنهاد آنها به حسن خمینی برای قبول نامزدی انتخابات 1400 در واقع پوست خربزه ایست که آنها می خواهند زیر پای وی بیاندازند و او را درگیر اوضاع بشدت نابسامان مملکت کنند تا بتوانند به اسانی توپخانه حملات را به روی او باز کنند. کاری که با روحانی کردند و می کنند و از جمله دلائل حمله به روحانی نیز یکی هم اینست که احتمال میدهند او نیز یکی از گزینه های شورای رهبری باشد.

اصلاح طلب ها نیز از هول حلیم افتادند توی دیگ و آنها هم از حسن خمینی خواسته اند نامزدی انتخابات 1400 را قبول کند. درخواستی که همه شرایط نشان میدهد "رد" خواهد شد.

در همین ارتباط «جواد امام»، اصلاح طلب، در رابطه گفته است: گروه‌های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدا آنها باشد؛ اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است. اصلاح طلبان هم به او پیشنهاد داده اند اما ایشان هنوز عزم جدی برای حضور در انتخابات را ندارد.

از افراد دیگری هم در سطح او برای حضور در انتخابات دعوت شده اما هیچ کدام نپذیرفتند از جمله آنها محمدجواد ظریف است که بارها توسط گروه های مختلف اصلاح طلبی از او برای حضور در انتخابات دعوت شده اما تاکنون نپذیرفته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: