ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

میان خرازی و شریعتمداری

مناظره ای که شلیک بود

به سوی طیف پایداری ها

 
 
 

 

 

صادق خرازی، فعلا مطرح ترین و بالقوه ترین نامزد انتخابات 1400 در میان غیر نظامیان است. اگر راستگرایان اصولگرا نیز دندان ریاست جمهوری قالیباف را بکنند احتمالا چاره ای نخواهند داشت جز آن که  از او حمایت کنند. آنها دل خوشی از سردار حسین دهقان ندارند و بسیار بعید است پشت او جمع شوند. قالیباف را به همراه پرونده ها و ضعف هائی که دارد از خودشان میدانند اما حسین دهقان را خیر!

مناظره تلویزیونی حسین شریعتمداری و صادق خرازی، در واقع به نوعی معرفی دیدگاههای او در برابر طیف شریعتمداری بود. مناظره ای که تقریبا به مشاجره نیز کشید و خرازی با صراحت گفت که خط مشی کیهان و شریعتمداری برای مملکت فاجعه آفریده است. شاید این مناطره به نوعی در حکم افول ستاره شریعتمداری هم بود زیرا صادق خرازی از محارم بیت رهبری (خواهرش همسر مسعود خامنه ای) است.

خرازی تحصیل کرده و دیپلمات است و سالها سفیر جمهوری اسلامی در فرانسه بوده است. اگر شریعتمداری در کنار زبان فارسی زبان اوباش امنیتی را هم بلد است، خرازی علاوه بر فارسی به زبانهای انگلیسی و فرانسه نیز مسلط است.

او سفیر و معاون نمایندهٔ دائم ایران در سازمان ملل متحد و مشاور ارشد محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری او بوده‌ و علاوه بر دبیرکلی حزب ندای ایرانیان مدیرمسئول وبگاه دیپلماسی ایرانی است.

پدرش آیت‌الله سید محسن خرازی نمایندهٔ سابق مجلس خبرگان رهبری و عمویش کمال خرازی وزیر خارجه  اسبق جمهوری اسلامی است.

او در مناطره با حسین شریعتمداری خطاب به او می گوید:

آقای  شریعتمداری عزیز! شما همان کسی هستید که آن اهانت به آیت‌الله سیستانی کردید و رابطه ما با عراق را از اوج به زیر آوردید و به دروازه توبه رسیدید. چون علی کریمی یک دستبند سبز بسته بود ادعا کردید صلاحیت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد. این دیدگاه کشور را نابود کرده است. شما در کیهان نشسته اید و خودتان را قیم مردم ایران می‌دانید.

ممکن است در روزنامه کیهان جاسوس وجود داشته باشد. هیچیک از سران اصلاحات؛ وابسته نیستند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: