ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اشاره از روز روشن تر یک توئیت

تحویل و تحولات رهبری

در بیت رهبری درحال انجام است؟

 
 
 

 

 

از چند روزی که پوستر "لبیک یا مجتبی" در خیابانهای مرکزی تهران نصب شد و چند تیم سه نفره این پوسترها در قطع کوچک ترش را به دست رهگذرها دادند، شاید 10 روز نمی گذرد که حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در توئیت پر معنائی عملا نوشت که مجتبی خامنه ای برای تحویل گرفتن پست رهبری از پدرش آماده شده و یا شاید هم این پست را تحویل گرفته و بزودی جنبه های عملی آن علنی خواهد شد. وزارت اطلاعات و قوه قضائیه درباره آن پوسترها مدعی شد که عده ای که از طریق شبکه تلفنی هدایت می شدند کار پخش و نصب آن پوسترها را بر عهده داشتند که دستگیر شدند. آن دستگیر شدگان چه کسانی بودند، چه کسانی آنها را هدایت تلفنی می کردند؟ انگیزه این اقدامشان چه بود؟

درباره هیچیک از این سه سئوال توضیحی داده نشد و آنها که مدعی دستگیری توزیع کنندگان بودند زیپ دهانشان را کشیدند. آن شبکه بی ارتباط با جبهه پایداری نبود و این سکوت و زیپ دهان کشیدن هم بی ارتباط با اصل ماجرا که رهبری مجتبی باشد نبود و نیست. چطور می توانستند کسانی را بعنوان اقدام غیر قانونی و خودسرانه پخش پوستر "لبیک یا مجتبی" بگیرند در حالیکه میدانستند پشت صحنه خبرهائی هست که این "لبیک" نشانه آنست و دستگیری هدایت کنندگان و تهیه کنندگان آن پوستر و رهبران آنها معنائی جز مخالفت با مجتبی ندارد و این یک چالش بزرگ در قلب حکومت است!

آن پخش و نصب "لبیک یا مجتبی" و آن سکوت باصلاح دستگیر کنندگان توزیع خیابانی پوسترها را این توئیت حسام الدین آشنا کامل می کند. تردید نیست که حسام الدین آشنا نیز از فعل و انفعالات در بیت رهبری با خبر شده و بدون اطلاع روحانی این توئیت را منتشر نکرده است. (عنوان اول پیک نت این شماره که جنبه دیگری از حدس و گمان تغییرات در بیت رهبری در آن مطرح شده  را با دقت بخوانید)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: