ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 14 بهمن

ماراتن نظامی ها

در میدان ناامیدی 1400

 
 
 

 

 

چند سردار سپاه که در موقعیت های متفاوت حکومتی نیز قرار دارند، خود را آماده ورود به انتخابات 1400 کرده و امیدوارند نظام به این نتیجه برسد که سکان ریاست جمهوری را به یک نظامی بسپارد. آنها روی رای مردم حساب نمی کنند، بلکه روی تصمیم نظام و رفتن اوضاع به سمت حمله نظامی به ایران حساب می کنند. علاوه بر سرهنگ قالیباف، سردار حسین دهقان مشاور تسلیحاتی رهبر، سردار ضرغامی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه، سردار محمد سعید فرمانده قرارگاه خاتم، سردار رستم قاسمی وزیر نفت احمدی نژاد و سردار همیشه حاضر در صحنه انتخاباتی محسن رضائی در ماراتن 1400 شرکت کرده اند و می خواهند بخت خود را برای رسیدن به کاخ ریاست جمهوری امتحان کنند. همگی میدانند که با یک چرخش سیاسی در داخل و خارج از کشور، این بخت از آنها گرفته خواهد شد، بویژه اگر نظام خود را ناچار به عقب نشینی در برابر مردم ببینند و تن به تائید صلاحیت نامزدهائی برای انتخابات بدهد که مردم متمایل به انتخاب آنها باشند. در اینصورت شانس یک غیر نظامی بیشتر خواهد بود و دوندگان ماراتن کنونی در نیمه راه روی زمین نشسته و از ادامه راه مایوس خواهند شد. مردمی که همچنان نسبت به انتخابات بی تفاوت اند، مگر شاهد یک چرخش مهم در حکومت شوند. درباره موقعیت سرداران 1400 روزنامه جمهوری اسلامی در شماره دیروز خود نوشت:

حرکات تبلیغاتی نظامیانی که برای به دست آوردن صندلی ریاست جمهوری تلاش می‌کنند، وارد مرحله جدیدی شده است.  یکی از آنها با برنامه ‌ریزی قبلی به میان عشایر بختیاری رفت و یک فیلم تبلیغاتی از باصطلاح استقبال مردمی برای نمایش تهیه کرد. یکی دیگر به دیدار مولوی عبدالحمید (امام جمعه اهل سنت زاهدان) رفت تا آراء اهل سنت را جلب کند اما در نظرسنجی‌ها یکی از این دو نفر 3/1 درصد و دیگری سه دهم درصد رأی دارند!

البته اگر شرایط کنونی ادامه یابد و چند غیر نظامی از میان مهره های قدیمی و سوخته را به میدان بفرستند نیز آمار بالا درباره آنها نیز همین خواهد بود که روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: