ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در مجلس استصوابی یازدهم

کمیسیون امنیت و سیاست خارجی

در پیچ و خم حجاب خانم ها!

 
 
 

 

 

در هیچ کشور جهان، امنیت ملی و سیاست خارجی با حجاب خانم ها پیوند ندارد، جز جمهوری اسلامی. محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس استصوابی یازدهم است. مجلسی که پس از چند ماه که از تشکیل آن گذشته معلوم شده اکثریت آن بیسوادترین افراد مجلس بعد از انقلاب و بلکه تاریخ مجلس در ایران هستند. اگر بیسوادی آنگونه که رهبر خطاب به نمایندگان همین مجلس که به دیدارش برده شدند گفته و ستایش کرده، معیار انقلابی بودن باشد، مجلس یازدهم انقلابی ترین مجلس جهان است.

آقای بیغش یک مصاحبه امنیتی و جهانی درباره حجاب و گرفتاری های نیروی انتظامی در مواجهه با خانم ها در خیابانها و داخل اتومبیل ها کرده و اعتراف کرده:

«مگر می شود مردی نداند که همسرش بدحجاب است؟ بعد از ارسال پیامک پلیس برای خانم هائی که در اتومبیل بد حجابی (کشف حجاب) می کنند، خانم ها مراجعه می کنند و می‌گویند: "کارمند هستم! ". دروغ نمی گویند، خانم کارمند ۵۰ متر که از اداره دور می‌شود حجاب را فراموش می کند. شما در خیابان جرات دارید به خانم بد حجاب بگویید حجابت را رعایت کن؟ به شما پرخاش می‌کند.»

سه سال پس از انقلاب 57 حجاب اجباری با دو شعار آغاز شد " یا روسر یا تو سری" و سپس روسری تبدیل شد به حجاب با این شعار "خواهر من سنگرتو نگهدار"! پس از 42 سال حجاب اجباری رسیده به آن نقطه ای که عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی گفته است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: