ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عطاء الله مهاجرانی، اکبرترکان و جهانگیری

3 واکنش تحلیلی

از شعار "مرگ بر روحانی"

 
 
 

 

 

از میان واکنش ها نسبت به شعار "مرگ بر روحانی" در اصفهان، این چند واکنش را که جنبه های تحلیلی دارد برگزیده ایم که میخوانید:

معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، با اشاره به شعار "مرگ بر روحانی" عده‌ای موتور سوار خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت:

خواهشمند است با دستور اقدام و پیگیری قاطع موضوع، زمینه اشاعه مفاسد اجتماعی و سیاسی آن مرتفع گردد. توهین به رییس‌جمهوری اقدامی ضدملی و مجرمانه است

اکبر ترکان مشاور پیشین رییس جمهوری نیز گفت:

 توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جریانی هستند که ریشه تاریخی دارند و جدیدا به وجود نیامده‌اند. این جریان در دوره آقای احمدی‌نژاد به نام دیگری فعال بود. در دولت اصلاحات همین جریان با نام لباس شخصی‌ها به فعالیت می‌پرداخت. در دوره ریاست‌جمهوری مرحوم آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی حضور داشتند که اسمشان را انصار حزب‌ا… گذاشته بودند و عملکردهایی دیگری داشتند.

اینها به نهادهای انتصابی بدبین نیستند و انتقادی نمی‌کنند و برعکس به انتخابی‌ها بد و بیراه می‌گویند. اگر نگاه کنیم می‌بینیم که به همه روسای جمهور هجمه، تهدید و اهانت داشتند. اینها جمهوریت و هر آنچه را رای مردم است قبول ندارند.

عطاالله مهاجرانی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: اگر آن روزی که طلبه ای پلاکارد دستش گرفت و نوشته بود: استخر فرح در انتظار است! و عملا پیام داد که هاشمی رفسنجانی به قتل رسیده است اگر برخورد می شد، در روز ٢٢ بهمن موتور سواران که در کلانتری (البته در بسیج و سپاه و نیروی انتظامی) آشنا دارند، شعار مرگ بر روحانی سر نمی دادند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: