ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اجلاس اصلاح طلبان برای انتخابات

اگر علی لاریجانی نامزد 1400 شود

اصلاح طلبان به او رای خواهند داد؟

 
 
 

 

 

اصلاح طلبان جمهوری اسلامی سرانجام موفق به برگزاری یک اجلاس انتخاباتی شدند. در تجدید سازمان شورائی که تشکیل دادند، بهزاد نبوی عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و از یاران نزدیک میرحسین موسوی را به ریاست این شورا برگزیدند. نبوی طرفدار شرکت در انتخابات است و حتی منتقد عدم حضور فعال اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم نیز هست.

در همین اجلاس اعلام شد که اصلاح طلبان نامزد مستقل خود را برای انتخابات 1400 معرفی خواهند کرد. از جمله نکات مهمی که دراین اجلاس و در رابطه با انتخابات 1400 مطرح شد، حمایت یا عدم حمایت از علی لاریجانی در صورت نامزد شدن برای انتخابات پیش روی ریاست جمهوری بود که یکی از شرکت کنندگان درجلسه گفت:

«ما بارها گفته ایم که راهبرد اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 صرفا کاندیدای اصلاح طلب است؛ آقای لاریجانی متعلق به اردوگاه اصلاح طلبان نیست که در باره ایشان بحثی داشته باشیم.

برای مصادیق کاندیداتوری تا کنون هیچ صحبتی نشده اما حمایت از آقای لاریجانی منتفی است.»

همین پرسش و پاسخ درحاشیه اجلاس اصلاح طلبان در باره علی لاریجانی نشان میدهد که ورود او به صحنه انتخابات جدی است و این احتمال نیز قوی است که در صورت دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری (نظیر آن شرایطی که در انتخابات 84 پیش آمد و دو گزینه هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد در برابر هم قرار گرفتند) مهم ترین و بحث انگیزترین موضوع اجماع برای رای دادن به دو گزینه ایست که به مرحله دوم راه یافته اند و اگر یکی از این دو گزینه علی لاریجانی باشد، نظری که در حاشیه اجلاس اصلاح طلبان درباره وی مطرح شد و در بالا خواندید می تواند بکلی زیر و رو شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: