ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خیز دوباره ترامپ برای ماندن در کاخ سفید

زیر دریائی حمله نظامی

ممکن است از عمق به سطح بیاید

 
 
 

 

 

حوادث مثل زیر دریائی در اعماق اقیانوس سیاسی در حرکت است و این بیم جدی است که ناگهان این زیر دریائی در سطح آب ظاهر شود. روز گذشته وال استریت ژورنال خبر داد که ایران آماده غنی سازی 20 درصدی شده است. و این یعنی نزدیک شدن به توان تولید کلاهک اتمی.

نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرده که ایران قصد خود برای افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم به ۲۰ درصد را به اطلاع این نهاد بین‌المللی رسانده است.

کسی نمیداند و یا اگر می داند نمی گوید که هدف از این اطلاع رسانی به آژانس بین المللی چه بوده است؟ ترساندن امریکا؟ تشویق بایدن برای بازگشت امریکا به برجام؟ تشدید اوضاع بحرانی و کمک به ترامپ برای دست زدن به اقدامی علیه ایران و ماندن در کاخ سفید؟

همه این احتمالات وجود دارد، بویژه که ترامپ دست بردار نیست و برای روز ششم ژانویه فراخوان تظاهرات خیابانی به هوادارانش داده است. بصورت همزمان نیز بار دیگر استدلال هائی مبنی بر تقلب در انتخابات را مطرح کرده است.

در ایران همه شواهد نشان میدهد که اتاق فکر و یا شاید اتاق مقابله با حمله نظامی تشکیل شده و تصمیماتی گرفته شده که اجراء می شود اما به مردم اطلاع داده نمی شود. از جمله برنامه های تبلیغات جنگی صدا و سیما که از صبح شنبه شروع شده و ادامه دارد. و یا سفر فرمانده کل سپاه به جزیره ابوموسی که پیشانی دریائی ایران در صورت آغاز حمله به ایران از روی ناوگان های امریکا و یا پایگاه های امریکا در کشورهای خلیج فارس است. (عکس: ورود فرمانده سپاه به ابوموسی)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: