ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سردار پرحرف، نقدی:

طی 30 سال، 17 میلیارد دلار

در منطقه هزینه نظامی کردیم!

 
 

 

 

آدمی که زیاد حرف می زند، اولا پرت و پلا هم زیاد می گوید و درعین حال وسط این پرحرفی ها، اگر اطلاعاتی هم داشته باشد از دهانش بیرون می پرد. این  اصل در جمهوری اسلامی  شامل خیلی از دولتمردان چه نظامی و چه روحانی و غیر نظامی و غیر روحانی می شود، زیرا سخنرانی منبری عادت همگی است.

سردار نقدی از جمله افرادی است که برای مطرح بودن در رسانه ها مرتب یا سخنرانی می کند و یا مصاحبه و اظهار نظر. در نتیجه وسط حرف های پوچی که می زند گاه یک خبری هم از دهانش در می رود که لابد بعدا گریبانش را می گیرند که چرا گفتی و بناچار چند روز بعد مصاحبه دیگری کرده و آن اطلاع را تکذیب و رسانه ها را متهم به برداشت غلط از حرف هایش می کند. او را هم بمناسبت سالگرد ترور قاسم سلیمانی به برنامه نگاه سیمای جمهوری اسلامی صدا کردند تا اظهار نظر کند. پس از کلی حرف های واقعا بی ربط، رجزخوانی و پوچ ( از جمله پیروی قاسم سلیمانی از مکتب مصباح یزدی!) این جمله هم از دهانش بیرون پرید:

«در 30 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران 17 میلیارد دلار برای دیپلماسی، کار فرهنگی و دفاعی در منطقه هزینه کرده است.»

کار دیپلماسی که برعهده وزارت خارجه است، کار فرهنگی هم که یا به سازمان تبلیغات اسلامی مربوط است و یا به وزارت ارشاد اسلامی. بنابراین آن 17 میلیارد دلار ناقابل (که قطعا رقم آن خیلی بیش از این نیز هست) صرف امور نظامی که او  نامش آن را دفاعی گذاشته (بخوانید تامین هزینه گروه های شبه نظامی که از سپاه جیره می گیرند) باید شده باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: