ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هاشمی طبا:

در مناظره انتخاباتی 88 میان

موسوی و احمدی نژاد، صداقت پیروز شد

 
 
 

 

 

از آنجا که احتمال می رود هاشمی طبا بار دیگر بخت خود را در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به آزمایش بگذارد نگاهی دوباره  انداخته ایم به سابقه طولانی حضور او در دولت های بعد از انقلاب 57.

هاشمی‌طبا زاده اصفهان و از طیف حزب کارگزاران و از اصلاح طلبان حکومتی است. از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ ایران بود اما اعلام کرد به حسن روحانی، رئیس‌جمهور فعلی و دیگر نامزد انتخابات رأی خواهد داد. او در دولت‌های محمد جواد باهنر و میرحسین موسوی وزیر صنایع، و در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و دولت اول سید محمد خاتمی (از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۰) معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بود. او همچنین از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷ و از ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۳ رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود. هاشمی‌طبا در هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 88 از میرحسین موسوی حمایت کرد. او ضمن واکنش به مناظره احمدی‌نژاد با موسوی گفت: «این مناظره پیروزی صداقت بر دروغ بود.» وی دارای کارشناسی ارشد نساجی از دانشگاه امیرکبیر تهران و متخصص سیستم آنالیز از سازمان مدیریت صنعتی است.

 (هاشمی طبا عضو مجمع مصلحت نظام نیست و متاسفانه در پیک نت روز گذشته وی را عضو این مجمع معرفی کرده بودیم. از خواننده گرامی مهدی بیانی که این نکته را بصورت پیام توضیح داده بودند تشکر می کنیم)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: